Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 15. september 2010

Tur i skogen , himmelen åpnet seg :)


Oj...så våte vi ble :)
Turen i dag skulle bli kort,hadde med meg minste jenta min Kate på tur..
Og alle vet jo at det og traske laaaaaaange turer, med unger ikke alltid er like morro.
utrolig nok så ligger det noe i det ordtaket-
Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær...
For turen i dag var kjempe kos :)
Og vi ble over to timer ute...



Og vi plasket i alle bekker og overfylte stier i gode høye støvler og regntøy..
Hun lo av den lekelystne mammaen sin... :)


Hundene har funnet sofaen sammen med barna,og jeg skal nå lage oss en bedre middag...
etter det er det sofaen for min del også :):)

Ha en fin dag :)
Ut på tur aldri sur :):)

4 kommentarer:

Maria sa...

Men så fina bilder. Den sista bilden är super snygg:)
Ha en fin kväll!/Maria

Inge sa...

Nemlig, ikke noget dårligt vejr, kun forkerte klær' :-))
Det sidste billede af de røde gummistøvler i vand er helt suverænt.. Ha' en dejlig aften.

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ja er det ikke bare herlig å være på tur! Behøver ikke å planlegge de laaange turene, det virker bare drepende på de små. Men når man først er kommet seg ut, uansett vær, blir det som regel mye kjekkere enn forventet. Og litt regn på nesen gjør jo ingenting:) Det var noen flotte bilder du har tatt, du er flink å fange øyeblikkende på linsa!:)

En ting jeg har bestemt meg for, er at når den nye hunden ankommer, skal den lære å ha på seg regnkåpe, dermed er det ingen unnskyldning om himmelen skulle åpne seg tjihi:)

Ha en praktfull dag!

Klemmer fra meg

Ida sa...

Så fantastisk fine biler!!!!! Si meg, hva slags kamera har du? Må nesten være speilrefleks!? Har akkurat kjøpt meg et Canon Ixus, men det gir ikke SÅ klare bilder! Klem Ida