Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 3. september 2010

Alle valpene er solgt...

Det virker veldig rart,det og vært så nær...og så i slipp...
Men har dem alle innenfor rekkevidde :)


Så vi får jo besøke de litt i ny og ne....
:):):):):):):):)

Nå sitter mannen i stua og roper på meg......  fant ut at han skulle være sosial...fotballen var ikke noe gøy kanskje...
For han kan jo drømme om, at jeg sitter og ser på en ball som flyr fra den ene siden til den andre...og juble når den treffer et nettet i ren flax hi hi....

Vel før jeg imøtekommer hans gnål må jeg dele denne med dere :)

Ei skypumpe traff et hus på morrakvisten,og tok med seg senga der bonden og kona sov......senga kom fint ned på et jorde i nabolaget.
Kona våkna og begynte å gråte.....
Ikke vær redd,det gikk jo bra sa bonden.
Jeg er ikke redd,,bare lykkelig....Dette er første gang på 14 år ....vi er ute sammen.....:-)

Vel,kanskje jeg burde gråte siden mannen vil ha kos...og ikke fotball :)
Natta :)

3 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ååå..det må være hardt å se de små forsvinne en etter en, men godt å vite de får gode nye hjem! Vi er fremdeles i prosessen av "skal, skal ikke" med ny valp i huset. Etter vi omplasserte Nero, har Titus vert kjempe trist, og det ser ikke ut til å gå over...

Enig med deg at fotball ikke er det mest spennendes å se, men skjønner jo at gutta liker det. Derfor er det godt vi damer har bloggen:-)))

Ha en fin lørdag kjære!

Klemmer fra meg

Bluggi buggi blogg sa...

Så utrolig søte valpene var. Kan forstå at du vil ha de i nærheten ja :)
Det er godt en kone kan være mer interessant enn en fotball iblant ;)
Ha en fin helg
Trude :)

Annette's space sa...

Gratulerer med salget og med at de ikke skal alt for langt væk :-))

Jeg håber ikke der skal storm og rusk til før du og DIN mand går ud sammen, men i kan jo altid begynde foran TV'et :-))