Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 21. september 2010

Da var lykken kommet i hus :)

Timene i dag har gått tregt etter klokken paserte tolv...
I dag kom Lykke med fly fra Bergen,til Kristiansand :)
Kl 15.30 stod hele familien på flyplassen og trippet....
Barna mente det var mange syke aku den dagen,for det kunne ikke være mange på jobb...hi hi
Kl 15.55 eller hvis jeg skal være på min sønns digitale kl 15.57 he he åpnet de dørene...og ut kom de bærende på LYKKE :)



Hun tok møte med sin nye familie svært godt...
Har tenkt mye på hordan jeg skulle presentere de :)
Så det jeg gjorde - tok med alle i bilen og satte Lykke i mitt fang og satte buret med luktene oppe. Slik at de eldste hundene mine.... kunne lukte Lykke ...

Da vi kom hjem lot vi Lykke lukte over hele huset,uten de andre tilstede.
Hun fikk mat og vann..spiste ikke så mye..

Så tok vi en liten time på tur,for og labbe av oss stresset etter møte alle sammen :)





Det bodde masse mot i denne lille kroppen :)
Hun har funnet sin plass,og virker veldig lykkelig :)

Og kvelds maten gikk ned på høykant ;) Varmet valpefor med vom...nam..nam..
Klemmer fra meg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära fina Renate,

Du har så mycket kärlek inom Dig, till Din familj, till Dina djur, till Ditt skapande och även jag får ta del, Du gör mig helt enkelt genomvarm om hjärtat, därför att Du 'ser mig' som människa, rakt genom skärmen!

Du är bäst vännen & lille Lycke är en darling med mycket 'blues' i ögonen! Dottern Din är en ljuvling med mycket love och styrka i sina ögon!

Agneta, Din svenska vän

Anonym sa...

Rättelse..

Jag menar att båda Dina döttrar är små ljuvlingar, men det är den lilla damens ögon som är i närbild, och vars ögon man drunknar i!

Frøydis sa...

God morgen :-))
For en nyyydelig liten hund :-))
Sier alltid at hvis jeg en gang skal ha en hund, vil jeg ha en liten en, og den skal bli en veloppdragen en som ikke bjeffer på alt og alle, hehe--
Det går nemlig ann, jeg har sett det ;-)

Har skjønt at vi bor i samme landsdel..hehe..vittig..Og at du skal på bloggetreffet i Arendal til søndag?
Da treffes vi jo da :-)
Ha en flott onsdag!
Klem, Frøydis