Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 28. september 2010

For en nydelig dag :)

I dag har vi gjort masse ute...
Jeg har vært i byen to ganger ( først med Bendik til tannlegen,null hull ),minsten i huset ønsket og låne bøker på biba :)
Så da slo vi noen fluer i en smekk :)

Vi tok med hundene og gikk tur først på odderøya :)











Lånte bøker til Kate..
og tok turen over til båten...
Husket ladingen JUHU....imponert over meg selv nå he he he ...






Barna hadde tatt med seg gammelt brød fra skuffen og matet endene...Vi håpet jo at årets svaner var der i dag også ;) De kjenner oss igjen gang for gang..men i dag var de der ikke.

Så var vi på en tur her også :)




Det var ekstra godt med mat i dag..
Og på menyen var det kjøttkaker :)




Nå skal jeg brette en haug med tøy og gjøre oss klare for familiens høydepunkt i hverdagen på TV...
Hotel Cesar he he he ...ja jeg vet...tåpelig serie men bitt av basillen hi hi...

Klemmer fra meg
Ha en fin fin kveld dere som sikker innom meg her :)

5 kommentarer:

Ida sa...

Så fine tur-bilder da! Må være kos å ha så mange dyr... Har hørt ar spesielt Kinesisk nakenhund har masse presonlighet! (men det har vel egentlig alle dyr da!) Ha en fin dag videre! Klem Ida

Fruen sa...

Takk for det Ida :)
Jo de er veldig forskjellige her hjemme ;) Skal lage et blogg innlegg om deres forskjeller en gang...for det er komisk :) Hi HI ;)
Elsker alle :)
Og barna har godt og lære annsvar,kroppsprået til dyr,ernæring -hva er ja og nei mat :)

Inge sa...

Hvor har I haft en dejlig dag, og skønne billeder du viser. Tak, knus og en rigtig god aften til jer alle :-))

Ruths datter sa...

Fint at du ville være med på "gaver på vandring"-Send meg din adresse på min e-mail mariabru@online.no
klem

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ja det er noen flotte dager vi har for øyeblikket. Herlig å få være ute:)

Det ser ut som både små og store koser seg på bildene, du er flink med apparatet!

Nå er det bare 3 dager til jeg reiser til Oslo for å hente hjem vår nye valp, Remus. Gjett om vi gleder oss!


Kos dere med høsten og hverandre!

Klem