Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 28. september 2010

Å nå kommer snart mannen hjem :)

Skal bli deilig og få hjelpen hjem...
Lurer jo på hvilken parfyme jeg får....... har tre favoritter :)
Noa-pearl er en duft jeg synes er søt og mild til hverdagen...
Har alltid parfymen liggende i kjøleskapets nederste skuffe..for og bevare den friske duften...har ganske mange parfymer der,men Noa -pearl er nesten tom...
Kanskje jeg burde hinte litt :):)

Og kanskje det kan bli to parfymer på mor :)
Ja... for han har nok handlet på flyet ned  :)


Ja i går snakket jeg litt med han på telefonen,de hadde fått beskjed om at flyet på onsdag mest sannsynelig ikke ble noe av...og at de fikk beskjed i løpet av dagen i dag..
Spania skulle ta ut streik...
Er det mulig!!!!!

Ja det er faktisk det ;);) Alt rundt meg ender opp i kaos hi hi...Ikke rart jeg kaller huset for gale huset he he...

På fredag var vi på valpe besøk hos Cindi :)
Hun hadde bodd hos sin nye familie en uke nesten (6 dager)
Og hadde funnet seg godt tilrette...
Familien rundt henne forgudet den lille søte jenta..det var godt og se :)

Største inntrykket var nok at hun kjente oss igjen :)






Vi gikk med klump i halsen hjem,ikke fordi det var så trist...men sterkt møte,med vår vakre Cindi.
Det var jo godt og se at hun hadde det bra... :)
Og hennes familien er så søte,alle sammen :)
Hun var blitt skjemt veldig bort...
Og var minsten i huset :)

I går var meg og Kate på en lengre tur i skogen :)
Lykke må nå lære seg klatre teknikker :)
Og så gøy hun synes det var...lille Lykke jobbet som bare det.
Det var mye motor i den lille jenten..






Vi var også hos dyrlegen i går og vaksinerte alle hundene...
Var nede til båten igjen og satte på ladingen av bateriene,i dag må jeg huske og dra den ut..
( så jeg slipper og dra ned til båten på svarte natten he he )
Det skal bli deilig og slippe og tenke på dette når mannen kommer hjem..

Nå skal jeg opp og finne dusjen
Skal med Bendik til tannlegen..

Ha en flott dag alle sammen,nyt fin været :)
Det skal vi...

Klemmer fra meg :)

4 kommentarer:

Annette's space sa...

Det bliver godt for dig at få manden hjem. Lidt ro må du også have:-)
Hun er dygtig, den lille Lykke, sådan både at vække dig om morgenen og kunne følge med resten af flokken på tur i skoven :-))
Skal i besøge resten af hvalpene også ??
Ha'e herlig dag .. klem

Inge sa...

Hvad... strejke i Spanien.. det kan de altså godt glemme dernede.. jeg flyver derned næste tirsdag. Jeg håber du får manden hjem som aftalt.. :-) Synes godt nok du har mange jern i ilden.. men et besøg ved en af dine hvalpe er nok et must for at få rigtig ro i sjælen, om at valget af købere er 100% korrekt.
Knus og en dejlig dag til dig.

Frøydis sa...

Åååå, nusselige hunden!! Vil ha en sånn, men reiser såpass mye at det blir feil..

Hvor er mannen din da? Klarer jo ikke å få med meg alt heller, hehe..Jobben han reiser med?
Herlig vær, tenk å ha døra oppe...nyyyder det, hehe

Ha en topp dag og klem fra meg

Frøydis sa...

Bare å bestille billetter, for den plassen MÅ oppleves!! Irriterer meg at jeg ikke kan finne de andre bildene..DE er fine de!!
Klem fra mæ