Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 24. september 2010

Trekking av mitt bilde inne på facebook :)

He he ......endelig nådde jeg målet med 200 medlemmer på fb :)


Og i dag var det trekking av min bilde...


Og jeg vil gratulere Liv Astrid Bauge..
som den heldige vinner...


Ha en super helg alle sammen

For dere som ikke har besøkt hennes blogg
Legger jeg ved hennes link...
trykk deg inn og du er hekta....på lesing...god og humor her...
Dette er ei dame med tusen baller i luften..
Møt de herlige snuskebassene hennes :)

Klemmer fra meg :)

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis til vinneren:) Flott bilde!

God helg, klem fra meg:)

Snuskebassa sa...

Tusen takk for flotte ord om bloggen min, og hjertelig takk til deg som har hatt denne trekningen inne på Facebook :-)
Og så vant jeg!!!
Klem fra Liv