Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 30. september 2010

ÅÅÅååå gøy med gaver :)

Har aku pakket opp mine gaver,ja barna har også fått i bøtter og spann.. :)
Finnes ikke gøyere enn pakker...
Barnet i meg,kommer fort fram..når sliket ting er i vente :)
Kjenner spenningen når mannen pakker ut...spennningen bare øker...på hi hi...

her er gavene...

Her kan jeg holde selskap :)
Farlig det...hi hi..vel det står lenge her....( Hvis jeg ikke inv til fest og får hjelp )..så nå har jeg laaaaaaang tid fram i tid.
Amarulaen er den eneste som forsvinner innen et par mnd :):)



Fikk litt til..men det for komme en annen gang :)
Har strevd med og få inn bilder i kveld..
De har hengt seg opp hele tiden,så kjipt..det der.
Nå skal vi ha kose kveld med hotel Cesar og X-faktor
Hjemmelaget pizza...nam nam..

Ha en fantastisk kveld til dere som titter inn :)
Klemmer fra meg ;)

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oh gavedryss! Sleng over den vingummien a! ☺

Inge sa...

og du har passet hele menageriet derhjemme, så du fortjener virkelig hver eneste gave, plus et par stykker mere..:-)
Knus og en dejlig aften til dig og manden din.

Elin sa...

Å så mye du har fått da;) Skjønner godt du blir ivrig når det kommer gaver ja...slik er jeg å...blir som et barn når jeg skal få noe..hihi:)

Deilig at mannen kom hjem nå da tenker jeg:) Kos dere:)

Klem Ea