Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 29. september 2010

Siste nytt fra spania :)

Flytrafikken på fastlandet har store problemer i dag og derfor får det innvirkninger på øyene ( min mann er på Gran Canaria ) men flyene går med noe forsinkelser.
Dette var siste nytt fra Tenerife...

Så for vi se da..om hjelpen ankommer i dag :):)
Han har jo siste fly hjem i dag,og regner med han stilles bakert i køen for hjemreise da...
Men men..sånn er det da bare..
Vi overlever nok en dag til uten pappa i huset...


Hjem kommer han bare spørsmål om tid :)

Klems

2 kommentarer:

Elin sa...

Åååå så kjedelig da...Men det er som du sier, han kommer vel hjem før eller siden;) Ekstra godt når han kommer da:)

Ha en fin dag:)

Klem Ea

Fruens sa...

Hei
Jeg fant deg via en annen blogger,og navnet ditt fanget mitt blikk,artig at det er flere Fruer der ute,jeg blir kaldt fruen av alle i mange år..og liker det,-)
så fin blogg du har,å så flotte bilder du lager sukk,jeg finnes ikke god når det gjelder å male..hhaa ønsker å følge deg videre jeg.
Stor klem fra Fruen på Hamar