Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 10. september 2010

Krangel i hjemmet :(

Pokker ta den staheten mannen min eier :(
Vi sitter med to biler her hjemme,og det er vel en litt stor luxus når vi ikke jobber begge..
Så en bil må gå..
Vi puttet begge biler på finn.no siden ingen av oss ville bli enige...så var det første mann til mølla og første bil solgt som gikk..
Den siste skulle vi beholde..
Se denne :):)

Beskrivelse i annonsen :)
Skal selge en av bilene.Kona vil selge volvo jeg vil selge bmw:):)

Begge bilene er i meget bra stand.
Bilene er fulgt alle servicer,og leverer di ferdig eu godkjent :)
Dette er uansett hvilken,2 gode kjøp.



De ringte først på min bil..og min mann kjørte for og vise den..
Mens han var borte kom noen hjem her og så på volvoen,og de ville ha den.
Jeg ringte min mann for og si at jeg hadde solgt bilen hans,men han tok ikke tel.
Da han kom hjem hadde han et stort glis i annsiktet,som sa mere enn ord.
- Du har tapt MOR.
Så tenker jeg tørk av det gliset,bilen din er solgt..hi hi...
Da fikk han en laaaaaaaang maske dratt over seg...og kremter det er din også :(

Så da sitter vi her to staheter,uten bil...
SÅNN KAN det gå..

Ha en super helg alle,har blir det tvangs trimming i helgen :(
KLEMS



 Livet skal ikke være en reise til graven, med den intensjonen å ankomme trygt i en



attraktiv og topptrent kropp.......


Må være mye bedre å ramle inn sidelengs, med sjokolade i den ene hånden, vin i den andre, kroppen velbrukt og utslitt mens du roper WOW for en tur!!!! ♥

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

hahahaha :))
Herlig innlegg ...
Dere må vel ut å finne en ny bil selv nå da ;)

Klem,Kari

Annette's space sa...

Hahahahaha....så kan i lære det, kan i...begge to :-))
Jeg ville nok bare have solgt BMW'en beholdt volvoen bare fordi den er skandinavisk......

Inge sa...

hahahaaha og mere haha.. hvor herligt.. håber I har et par gode cykler, og bor et sted hvor der ikke er for kuperet..
Rigtig god bilfri weekend.. ;-D

Anne Karins Mat og Vin sa...

ha ha ha...går det virkelig ann!? ja ja, staheten lenge leve, vi kvinner vet hva vi vil:)

Så kan dere glede dere til å kjøpe ny "felles bil":)

God søndag til dere!

Klemmer fra meg

Havfruen sa...

hehe...herlig og jeg tror du vant:)) Selvfølgelig vant du:)) Den største lykken er at nå kan dere ut og kjøpe ny bil:) Bil er gøy:)
Lykke til:))
Klemmings:)

Lissie sa...

Hehe. Stygt å le. Men det var nå moro da! Hva gjør dere nå da? :)

Fruen sa...

Nei nå må vi jo ut og kjøpe ny bil ... Og til rette pris,med comfort for alle sammen :)
Det blir jo ikke like lett he he...men men skal se at vi kanskje begge kan smile over et kupp :)

Lissie sa...

Krysser fingrene for det! :)