Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






mandag 27. september 2010

Mandag....ny uke nye muligheter :):)

I dag hadde jeg flax...hadde glemt mobilen nede på kjøkkenet..
Den som jeg bruker som vekkerklokke...Kl 07.45 hørte jeg noen svake klunkelyder fra lykke..
De ble ikke høyere i lyd,men de ga seg ikke før jeg våknet til og tittet opp av puta :)
Da logret hun av lykke...mitt lille Lykketroll :):)

Og gjett om jeg var glad da jeg fant ut ,hun var min reddende engel..
Er jo av den typen som godt sover lenge om jeg har muligheten...


Jeg kastet meg i joggedressen..og gikk den faste runden med hundene før jeg fikk barna på beina mens
jeg smurte niste og lagde frokost,før jeg satte på en vaskemaskin med tøy...
Og fikk barna ut døren :)



Nå sitter jeg her og koser meg,med kaffen og legger slagplanen for i dag...
Tenkte jeg skulle legge meg igjen før dagen min begynner for alvor :)
Merker godt på kroppen den hektiske helgen,og ingen innheting av søvn...




18 Feiringen av mitt tantebarn Fredrik var en veldig fin avslutting på helgen,den gav mye ny energi på en måte :) Et avbrekk er godt :)




Da vi kom hjem var min datter Malin opptatt med og pakke inn gave til meg...hun klarte ikke vente til 5 oktober...min bursdag :)
Og se så søt...hun har strikket sitt første pannebånd..
Hun har nok sett jeg har vært sliten og trengte en liten ekstra oppmuntring..

Søte snuppa  :)
Ikke rart jeg elsker disse små menneskene mine høyt :)

Var inne og leste om bloggtreffet hos Frøydis

Hadde hatt lyst til og få det med meg
og håper det gjenntar seg snart...

Minka mitt tantebarn var veldig fortvilet,hun hadde lagt slagplanen klar...men måtte i siste liten avlyse sin påmelding..
Hennes mor skulle ta med barna hennes i 18 års dagen ..men da bilen til hennes mor gikk i stykker....
Hadde ikke Minka valg,hun måtte selv delta og være behjelpelig med kjøringen.
Så fikk følesen av at hun også sterkt ønsket at det ble et bloggtreff igjen :)

Så da er vi to om samme ønske og sikkert mange flere !!!!

I skrivende stund,ramler min sønn inn døren,som jeg ikke for lenge siden sendte ut døren...

Herre mann som vi surrer he he he
Han begynner jo ikke før andre time på mandager...phu...:)
Godt han tok det med et smil :)
Jeg fikk litt vondt av han og tenkte at jeg kjører han til skolen etterpå :)
Som et slags plaster på såret for surret :)

Ja ja der røyk den høneblunden :)

Mandag...ny uke og nye muligheter,heter det jo så Optimistisk he he

Ha en fin dag til dere som titter innom :) 
Klemmer fra meg :)

5 kommentarer:

Frøydis sa...

God morgen på deg :-))

Ja, vi må se om vi ikke kan få til noe her til sommeren en gang! Er jo endel bloggere i denne byen også, hehe..
Så skjønn, som ikke klarte å vente med bursdagsgaven din, hehe..Husker mine da de var små..de bare MÅTTE si hva de hadde kjøpt, bare jeg lovet å glemme det, og det gjorde jeg jo hver eneste gang, hehe

Nå fikk jeg besøk :-))
Klem, Frøydis

Elin sa...

God morgen:)

Ja det kan bli litt hektisk når man sover bittelitt lenger enn man skal...gjør det nesten hver morgen...slumrer mange ganger..huff:)

Så koselig å få hjemmelaga pannebånd da:)

Håper du får litt påfyll av energi iløpet av dagen...sender litt til deg jeg:) Kan ikke sende alt...for litt må jeg ha selv å...hihi:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

Ha en flo

Frøydis sa...

Hei igjen :-))

Du tar nok feil av meg og en annen blogger...jeg har da vel ALDRI sagt noe negativt om linking og slike datating jeg??
Tror HELT sikkert du har sett feil, hehe

Klem, Frøydis

Frøydis sa...

Heisann, meg igjen, hehe...
Ler for meg selv nå, jeg tok det IKKE vondt opp! Jeg ler jo av meg selv når jeg skriver slikt om dette med linkinga, jeg er jo totalt IDIOT når det gjelder data, og må ha alt inn med teskje!! Så, slapp helt av! Jeg har STOR selvironi, og kan virkelig le av meg selv!!! Du har bare misforstått siste kommentaren fra meg, eller jeg uttrykket meg feil, hehe...går litt fort i svingene av og til!!
Men altså,,...ALT er ok!!! Hehe

Klem igjen!! :-))

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk hos meg!

Endelig er jeg klar for å ta runde i blogglandia igjen - med besøk i hjemmet, begrenser tiden fremfor pc'en seg veldig!

Så koselig at du likte nettet mitt! Har ikke umiddelbare planer om å selge, føler jeg må teste ut hvor holdbart bildet på nettet er i vask, før jeg gjør det.

Ha en herlig uke videre!

Klem fra Hildegunn