Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 4. september 2010

Hvorfor alt bør ha en utførlig bruksanvisning... :)




‎"Kjære alle medsøstre!
 Vær så snill å ikke la dere lure av teksten på Zalo
flaska, der står det KLART og TYDELIG: "FJERNER FETT" .... Har nå ligget
2 dager i badekaret men har tilnå ikke mistet et eneste gram fett..så
dette kaller jeg SVINDEL...vi må varsle flest mulig =0


Natta :)
Mange klemmer fra meg :)

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, ha, er'e mulig. Herlig bilde og jeg noterer meg det med zaloen.

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ha ha ha....ler meg ihjel:))

Dagens beste!

Klem

Anonym sa...

Sanslöst, underbart & bara så djävla skönt fel! Jag måste bara berätta vad jag kom att tänka på när jag såg denna bilden.

Jag och min dåvarande, samt en massa ungar, skulle iväg till Tyskland med en sån där hemsk megabåt. Det var typ smörgåsbord eller kanske det var julbord. Det fanns en kvinna som alla la märke till, hon var helt nervös och åt och åt och åt och åt. Alla observerade henne. Däremellan fick hon gå på toaletten ;) När hon kommer nästa omgång och senaste toalettbesöket, skall jag också äta (jag kommer ihåg att jag var så orolig för att damen inte skulle ha tvättat händerna....). Jag står bakom henne och ser till min fasa att hon har toalettpapper (ca två meter) som hänger ut från hennes strumpbyxor, och hennes kjol är också nerstoppad i dem.

Jag tittar mig runt i restaurangen och ser att alla skrattar och pekar, damen står med hela baken upplyst, och än en gång är hennes tallrik full av fet mat.

Herregud, vad skall jag göra.... jag måste få henne att förstå att något var fel, att hon inte har koll på sin 'egen bruksanvisning'.

Jag knackar henne på ryggen och sa lite diskret.... att det har fastnat något på hennes rygg.... Hon blev så arg på mig, satte sin tallrik och rusade därifrån gråtande... jag glömmer det aldrig. Det var en otrolig upplevelse... vad gjorde jag för fel ;)

Ja, det blev onekligen en avstickare från Din bild, men väl en kul koppling för mig!

A

Annette's space sa...

Hahahaha, jeg var ved at dratte ned af stolen da det billede dukkede op på skærmen.....Skøn fejltagelse.....
Ha en herlig søndag :-))