Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 18. september 2010

En tryggere framtid med riktig informasjon :)

Ja,nå har det godt mye i valper :):)
Men snart er det slutt på blogging på aku det temaet...da er det nok tilbake til malin og koster...
Er jo veldig stolt av tabben til min mann,....ja denne blandings rasen ;)
Chihuahua og Chinese Crested..

Var hos dyrlegen på helsesjekk med dem alle sammen før de flyttet ut nå :)
De var sunne og friske alle sammen,ja de smigret også dyrlegen..ikke vanskelig og få valpe syken når slike søte troll kommer på besøk :)


Vi har ventet lenge på denne dagen,tiden hvor en etter en flytter ut...
I løpet av en uke til er det tomt her..

For at de skal få en best mulig start får de med seg masse personelige eiendeler ..


  1. soveteppe.

  2. koseteppe.

  3. kosebamse av egen fav..

  4. Valpebok som jeg har laget,bilder fra de var små til de flyttet ut.

  5. valpebok med info om valpen.

  6. DVD om riktig mat, mosjonere,og følge hunden til voksen.

  7. Rabatter på for Royal Canin

  8. Tyggebein og sko

  9. Høstens tilbudsblad for hund og katt :)

  10.  Og 1 kg Royal Canin valpefor

Den store pakka :)


Valpeboka i korte trekk...mange sider i den :)

Men her er noen...


Litt dårlig kvalitet på fotoene på de siste :)
Brukte reserve kameraet.. :)

Her er de to siste valpene som venter på og flytte ut,de bare vet det ikke ennå...


Vel det var litt om mine tanker i helgen :)
I morgen skal meg og mitt tantebarn Tittin
Ut på spennende mysing...
Mere trenger jeg vel ikke si....

Ønsker dere fortsatt en herlig helg :)
Mange klemmer til dere alle
Renate :)

3 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Tenk visst alle hundeeiere hadde hatt like stort hjerte som deg, da hadde jeg blitt glad!! Dette var jo fantastisk lesning, og tydeligvis skrevet av en som er glad i dyr:))

Om 2 uker reiser jeg med fly til Oslo for å hente hjem lille Remus. Han er blitt 6 uker nå og alldeles bedårende. Skal blogge om han til uken:))
Ha en nydelig søndag:)

Klemmer fra meg

Anonym sa...

Ja min fina, coola & energifyllda bloggvän, vi har exakt lika stora djurhjärtan båda två (tror jag). Jag har läst med glädje och följt Dina små lopper under de åtta veckor som snart har gått. Jag älskar dem och skulle naturligtvis vara en av ägarna... om jag hade haft en man som var 'hemmafru' ;) (och så har jag ju ingen man heller.... det glömde jag).

LAV

Agneta

Ps. Du kan väl kolla in mitt lilla testosteron-gäng som jag visar för Dig på min blogg idag ;) Ds

Lissie sa...

Wow! Hvis alle oppdrettere var sånn så hadde det vært mye lettere å både være hundeeier og valp!

De må føle seg priviligerte de som kjøpe valp av dere!

Så søøøte de to siste var da!
Den til venstre på bildet (den lyse) var bare såååå søøøt.
Den som bare hadde tålt dyr med pels...

Ha en god uke! :)