Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 23. september 2010

XL-størrelse på bilde :) Ukas bokstav X....ABC leken ord i bilder...

Har vel ikke presentert det siste malte bildet godt nok :)
Har gått gjennom en tøff tid og bildet bærer stor preg av det....
Som kunsten gjennspeiler ....alltid føleser eller tanker..
Noen lette,varme,kjærlige....andre dype...eller triste...

Elsker dette bildet..
Bare synd det krever sin plass...høy takhøyde er et must :)
Hang det opp på kunstutstillingen i mai...og bildet hadde en stor makt og tiltreknings kraft :)

Synes ukas bokstav var vanskelig
Så jeg er spent på hvordan andre klarer og løse den :):)
For flere innlgg på bokstaven  X
Følg linken under her :)
http://abctema.blogspot.com/


Mange klemmer fra meg :)

18 kommentarer:

Frøydis sa...

Utrolig vakkert!! Og det ordtaket du har på..får jeg lov å låne det av deg???

Ha en flott kveld videre og klem fra meg :-)
Vi sees kanskje søndag da?? Bloggtreffet..

Inge sa...

Meget meget spændende billede, det gad jeg godt se i virkeligheden... Flot X-løsning.
Knus og en god weekend til dig.

Annette's space sa...

Renate, super moro med XL....Når det er sagt må jeg rose dit billede. Det er skønt, simpelthen skønt :-))

Åshild sa...

XL kan brukes om mer enn klær. Flott bilde!

Ida sa...

Fantastisk vakkert og dramatisk! Klem Ida

Lotta sa...

Vilken stor och läcker tavla...
Urhäftig... Dramatisk så det förslår.
Härligt inlägg till veckans bokstav.
Kramizzz// Lotta

Mona sa...

Åh, vilken läcker målning. Gillar din stil!

Malys krok sa...

Av dette bildet kan jeg virkelig se at du er en kunstner! Skikkelig X, det der! Takk for hilsen i gårkveld!
-Margit-

Rimkogeren sa...

Jeg holder meget af din behandling af motivet, farveholdning og komposition.
Xtremt flot - xtra god weekend.

Petrinetrollmor sa...

Flott x-innlegg ! Tusen takk for hyggelig kommentar:)

Nydelig bilde. Sterkt. Bildet, slik eg ser det på skjermen, forteller meg at mennesket i seg sjølv har krefter til å svøpe seg inn i det lyse for å beskytte seg mot det mørke og tunge.

Ønske om en riktig god helg.

(på venstre side på profilen min er der en liten link du kan klikke deg inn på om det er noke du lurer på vedr. best.)

*Petrine*

HildeS sa...

Et flott bilde som var STORT!!!

TorAa sa...

Meget fascinerende bilde synes jeg.

Kamelryttersken sa...

Enig med Petrine.
Godt at vi har evnen til å bruke lys for å drive bort mørket.
Absolutt verdt merkelappen XL

God helg :)

Petunia sa...

Et sterkt bilde og jeg må si meg enig i deg! Føleser kommer ofte frem i kunsten og jeg synes det er flott! da blir jo bilder, dikt, sangtekster osv mye me personlig også og det treffer rett i hjerte for dem som har opplevd lignende ting eller kjenner seg igjen i det.
Flott bilde, flott valg på X!

Melusine sa...

Stort bilde, ja, men et veldig bra et! Du maler meget gode bilder, og når følelsene gjenspeiles synes jeg at kunsten er på sitt beste :)

Fruen sa...

Tusen takk Melusine :)

Anonym sa...

Spännande tavla och urhäftig lösning.
Mvh Halina

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Jeg velger en kjapp utgave - med en felles kommentar til alle og enhver. Rekker ikke å skrive spesielt til hver av dere denne og neste uke. Jeg vil snart stå med beina planta på et helt annet sted enn nå, og det krever noen forberedelser i forkant som tar tid!
Av erfaring vet jeg at bidragene er
både vakre og kloke - og noen ganger humoristiske, så det er nok ingen unntak disse ukene. Ros til dere alle sammen og fine dager ønskes av meg på vilt og vakkert ;:OD) ... jeg må ikke glemme å takke for alle koselige kommentarer på bloggen min!