Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 29. april 2010

celebration of the wedding day- ABC leken :)

Celebration of the wedding day...




I morgen har vi bryllups dag ( 30 april:) ohoy ohoy... tiden flyr fort fra år til år...

Føler tiden flyr fra meg noen ganger,tilbakeblikk i en hverdag virker så fjernt.... og uklart
Mens glans dagene virker så nært...og krystall klart....snodig :)
Å som jeg gleder meg :)
Vet ikke hva vi skal !!!
Alt er hemmelig,bortsett fra barnefri (det vet jeg vi har )
Godt jeg kom på og celabration of the wedding day- innlegg,
for jeg er nok så glemsk av meg..
Kom til og tenke på at kake og gave er ikke innkjøpt hi hi..så jeg får vel komme meg i dusjen og en tur til byen i dag :)
 
For et par år siden skulle jeg imponere min kjære MANN med og komme han i forkjøpet av bryllups dagen vår :)
Handlet og baket den flotteste kake..og bestilte blomster på døren til han.
Og reserverte bord for en romantisk middag ute he he ..
 
Ja må bare le av galskapen :):)
 
Jeg var jo en mnd i forkant av selve dagen.... he he
 
En frustrert mann satt i sofaen og ristet på huet...og kom med en konge kommentar..
 
GODT DU HUSKER DU ER GIFT i allefall....





Og for og holde mitt ord til  http://petuniablogg.blogspot.com/  Om at alle innlegg i alfabetet skal ha med min kunst og gjøre, fant jeg et passende bilde med tekst jeg har laget :)

Ønsker dere alle en flott dag 

Vil samtidig takke for alle koselige hilsner dere legger igjen hos meg :)
Setter stor pris på dere  :) 

Det finnes ikke bedre enn :)......... hyggelige ord :)

Klem fra meg :)




For og se flere innlegg på bokstaven C gå inn på  http://abctema.blogspot.com/ 

20 kommentarer:

Ida sa...

Hahaha!!! Megahistorie!!!...ler meg skakk!! Helt hærlig! Nydelig bryllupsbilde av dere også:-) Gratulerer med dagen:-) Men hvor mange år er det???? Kos fra Ida

Familien Furu sa...

Ha ha ha Dette var moro, det er bra det ikke bare er meg som er distre ha ha ha Men det er jo tanken som teller da ;-)
Kos dere masse!
Klem klem

Ruth Synøve sa...

Nydelige bilder....

TorAa sa...

Hipp Hurra,
ha en fantastisk
Celebration day.

Dethender vi også kan være litt distre i så henseende, men, det retter seg alltid.
Kanskje vi "glemmer" for å overraske;)

Maria G sa...

Vilken härlig historia :))
Ha en riktigt fin bröllopsdag!
Trevlig helg!

Malys krok sa...

Ble litt latter her og! Flott bilde av dere! Gratulerer med morgendagen!
-Margit-

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Hørt om frusterte fruer????
(har ikke sett en eneste episode, bare hørt om dem) ... er du med i den serien?????

Gratulerer og gi mannen en klem fra en ukjent- si han er heldig som har deg!
go´hælj!

HildeS sa...

He he ,ja sånn kan det gå når man ikke henger helt med i svingene. Håper dere får en uforglemmelig feiring i år også.

Dina Ingvil sa...

Gratulerer med dagen da :)

Henny sa...

Til lykke med dagen! Selv har jeg glemt min bryllupsdag mere end en gang, men jeg har aldrig glemt, at jeg er gift, så jeg giver din mand ret: Det er hovedsagen. Ligesom de andre 364 dage bør tælle noget mere, end den ene dag, der er bryllupsdag.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Fort gjort å komme skikkelig i forkjøpet når man vil komme i forkjøpet :P Flott innlegg :) Gratulere med bryllupsdagen:)

- nordlandspia

Living next to me sa...

morsomt og godt andre har hodet på en annen klode til tider..grtaulerer med bryllupsdag..og ha en fornydelig feiring...og bildene dine er vakre særlig det med vinger..det skulle jeg gjerne ha gitt min mann;O)
F

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar, ja, det er hul i hovedet at cykle uden hjelm :-)
Skønt indlæg og din kunst er et fint punktum.

Admin sa...

Hehehe... Fantastisk morsom historie. Godt å høre at jeg ikke er den eneste som kan være et surrehue ;o)

Gratulere med bryllupsdagen!

h.espe sa...

Hei!
Gratulerer så masse med bryllupsdagen - kos dere og ha en strålende feiring!

Ja, det er gøy med redigeringsprogrammer. Jeg er helt i startfasen, og har myyye å lære :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem fra Hildegunn

Anne Thompson sa...

Rigtig hjertelig tillykke med bryllupsdagen imorgen! Det er en stor dag. Hvert år. Herhjemme fejrer vi den også altid. Bl.a. har vi brugt at gentage vores løfter. En dejlig måde at blive mindet om og at bekræfte det, vi har sammen! Tak for et godt C!

Petunia sa...

---- Og en klem tilbake fra meg for et flott innlegg som fikk meg til å flire... Vi sliter litt med bryllupsdagen er også. Vi giftet oss på minsemann sin 2 års dag og som min mann så greit sa det; - det skal jo bli lett å huske!!
NOT!
En morgen, for et par år siden, kom han opp i stuen, på minstemann sin bursdag, burdagsbarnet sov enda og min mann gratulerte meg så mye med dagen. Jeg er rimelig lite hyggelig så tidlig på morgenen, så jeg svarte ganske så surt at han fikk nå gratulere han som hadde dag i dag... Husket jo ikke bryllupsdagen i det hele tatt...
Skikkelig drittkjerring med adre ord.
Men til mitt forsvar så kan det jo bare nevnes, i en bittelite bisetning, at på 9 år, er det eneste bryllupsdagen han husket på også da....
Fine bilder - både det du har laget og fotoene dine:)

Maria sa...

En sån fin historia. Hoppas att du hade en fin dag igår!

Kramar Maria

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, festlig. Jeg husker alltid bryllupsdagen vår, verre med Mannen....hmph. Likte veldig godt det bildet. God helg!

Kamelryttersken sa...

Trivelig :)