Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 7. april 2010

AWARD

I dag kom jeg hjem etter en lang dag sammen med malekosten min :)
Trøtt og sliten var jeg,men det snudde fort da jeg trykket meg inn på bloggen og fant en award :) :) Og så kom en til.....
lykkens dag dette :) :)




Ble så lykkelig .... takker og bukker til dere begge  som tenkte på meg :)   http://landligehjem.blogspot.com/  og   
http://familienfuru.blogspot.com/
Tusen takk,nok en gang :):)

Med den følger ein forventning om:

* Kopiere awarden til bloggen din

* Linke til den man har fått den av

* Fortelle 7 interessante ting om seg selv

* Sende den videre til 7 andre bloggere.


 
 
Hvis jeg graver lenge nok skal jeg klare 7 ting om meg selv...
 
( litt pinelig !!!! er det ikke og skryte..sånn he he )
 
1.  Jeg er en leken og  elskverdig mor,kone :)
2.  Jeg er utrolig glad i utfordringer,og kaster meg ut på det meste.
3.  Jeg er glad i mennesker,og ser alltid noe godt i et hvert menneske.
4.  Jeg er ikke redd for og bli sliten,eller møkkete :) :)
5.  Jeg er flink til og male og elsker den egenskapen jeg har fått :)
6.  Er en trofast venninne,som alltid er der.
7.  Jeg lever det livet jeg drømmer om,og hva andre måtte tenke tar jeg ikke tungt :)
 
 
Vel her ramlet de ut hi hi...
 
Jeg er nå på neste trinn velge ut mine 7 Award vinnere,ikke lett. Det er så mange flotte personer her inne som fortjener en stor AWARD..
 
Men her er mine...
 
Ønsker alle en fantastisk dag

og takker samtidig for alle herlige kommentarer dere legger igjen til meg!!



14 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Takk for pokalen! Da må jeg gå i tenkeboksen og komme fram til noe om meg da....☺

Hvite engler sa...

Hei, så koselig blogg du har..gleder meg til å følge deg:)Klem

Familien Furu sa...

Hei hei :-)
Det ligger en award til deg fra meg - hos meg :-)
Klem klem
(jeg så nå at du allerede har fått en.. men da har du to da :-)

Ida sa...

Neimen!! Dette var jo hyggelig! Tusen takk!!! Men nå må jeg også begynne å tenke... Klem fra Ida

Unknown sa...

Tuusen takk for pokalen!ღ
Skal ta den med i ett innlegg i morgen lille venn!ღ
Takk for hyggelig hilsen hos meg :)
Ønsker deg en nydelig natt! Nå er det natten for meg *gjesp*
Klem klem Anki

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Takk for kommentar inne hos meg, koselig ! ♥

Så fine bilder du har i headeren din, de likte jeg. :)

Ha en nydelig torsdag ! ♥

Klem Anette

PS: Gratulerer med award ! ;)

Madame sa...

Tillykke med dine awards :-) Og tusind tak fordi du tænkte på mig - det var sødt af dig. Det var sjovt at læse hvad du fortæller!

Jeg synes, det er vanskeligt at give en award videre - der er mange flotte blogge, og jeg kan slet ikke fremhæve nogen frem for andre.
Varme klem til dig!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Takk for hilsen hos meg nå nettopp! Så fin headingen din er - du er flink til å male! Jeg ser du er med på Give Awayen min, ja, det er bare et par dager til trekning nå, så det blir spennende!

Ang. flere barn, så er barnebarn livets dessert, og noe du kan glede deg VELDIG til! 4 barn høres ut som en fin gjen det!

Ønsker deg en fin vårdag!

Klem Cathrine :-)

Minka sa...

Tusen takk for award...Jeg ska nå prøve å få denmeg meg neste gang jeg lager innlegg, tiden strekker lissom ikke helt til alltid..klems..

Snuskebassa sa...

Så kjekt at du liker bildene mine. Ja, de er litt halvpsykotiske :-)

Jeg kommer til å lage noen bilder til Løå. Vi er en gjeng som skal samles siste helgen i mai og ha utsalg. Er det noe igjen etter det, så kan jeg heller legge det ut på bloggen? Eller du kan ta turen til Ålgård?

Klem fra Liv

Bo med Lena sa...

Hei og takk for hilsen:) Nå har jeg lagt ut info om fargen. Se innlegget. Regner med at det er flere som kommer til å spørre:)

Anita fra hjerterommet sa...

Takk for hyggelig kommenatrr inne hos meg:))

Så heldig du er som har fått utdelt malergaven:)) Flott header bilde du har, regner med det er du som har malt det:))

Ann sa...

Å tusen hjertelig takk!! :O) Så hyggelig at du tenkte på meg da!

Gratulerer med Awarden selv forresten! Mye koselig lesestofff her hos deg. Jeg bare skriver og skriver på bloggen min og er ikke flink til å verken besøke eller kommentere andres blogger i hverdagen (ble slik etter at jeg begynte å blogge selv), det skammer jeg meg over og det må jeg forsøke å rette på snarest tydeligvis, for nå holdt jeg på å gå glipp av bildene dine!!! Du verden! Du har virkelig fått en stor gave i livet, du er jo en virkelig dyktig maler! Figurative, detaljrike malerier i de nydeligste fargevalg!!! ELSKER bildet "Kvinnemakt", og "Vinter" ville gjort selveste Veidemann misunnelig men all sin detaljrikdom! Aldeles nydelig! Hvilke formater er det på disse maleriene? Har du utstillinger? Du må i det minste holde utstilling på bloggen din i et eget kjempeinnlegg! Hvis du gjør det, enten det blir i neste uke eller om et år, så må du være så snill å gi meg et hint om det slik at jeg får det med meg!!! ;)

Vel, dette ble litt mye om bildene dine, men jeg elsker kunst, og da blir fokuset deretter ;))

Ha en fortsatt fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Ann sa...

Åååh herlig! En kunstblogg! 8)) Nå har jeg kost meg på bloggen dine leeenge, og ser jo at hele bloggen din er et galleri! Å så flott!! :))

Klem, Ann.