Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 27. april 2010

Det ringte på døren..

Det ringte på døren,og jeg fikk følesen av at fremmend folk sto på motsatt side... Hundene bjeffet og det ble kaos i gangen,hvem når døren først.

Utenfor stod Kapteinen av skuta jeg har malt på :)

Hei jeg har lett etter deg flere dager...men nå fant jeg deg :)
Kom fort,du må se..

Jeg stappet føttene i min manns sko som er alt for store.. OG løp etter Kapteinen ..


Utenfor porten min stod det en lekker ny lakkert sykkel..

Jeg hadde så lyst at du skulle være den første som så den,men jeg fant deg bare ikke :)
Har tenkt på deg ser du..
Jeg står i stil til skuta,nå...

Jeg ble så rørt at jeg glemte og be han inn på kaffe,kunne kjenne jeg var helt rød i annsiktet..
Og besøket var blandet av rørt til hjerteroten og pinlighet..



Tenk for et inntrykk jeg har etterlatt meg tenkte jeg i mitt stille sinn...FØLER meg veldig æret :):)



Måtte bare dele historien til dere :) Fantastisk :) kan leve leeenge på dette,den mannen gjorde dagen til en dans på røde roser.

Ønsker dere en flott uke videre :)
Mange klemmer fra meg

4 kommentarer:

Landstil sa...

Hei
For det første GRATULERER så mye!!! Den opplevelsen var deg vell unt!!!
Og tusen takk for superhyggelig tilbakemelding på dagens innlegg! Det varmet langt inni hjerteroten!!! Hører du er et menneske som bryr deg om andre; en KJEMPEegenskap!!!
Klem fra Tone

Unknown sa...

Såå utrolig gøy lille venn!!♥
Tenk å være den første, det er til å bli rørt av, grattis grattis :) utrolig morsomt synes jeg!!♥
Du har gjort en kjempe jobb :)
Takk for hilsen hos meg!:)
Ønsker deg en strålende dag!!:)
Klem fra meg
Anki

Camilla sa...

Grattis, så utrolig artig!!!!

Kjempe tøff sykkel!

Anonym sa...

Dejligt skön bonus, mina gratulationer. Så vackert så vackert!!

Agneta