Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 9. april 2010

Selve bilde i båten er ferdig :)

Jeg sier meg ferdig,men en vet aldri...skal jo tilbringe mange uker her i båten.I morgen starter jeg opp på nytt bilde etter at jeg har hevet ut teksten på dette bildet...

Hvis dere leste innlegget mitt i går...så snakket jeg om olje mannen :) her er han i egen person,blir bare mere og mere imponert over han...
Det er en gal mann på riktig måte,ja god måte :) :)

Valgte et uklart bilde av han ..
Han vet jo ikke hva en blogg verden...  er.....:)

Ønsker dere en flott helg

4 kommentarer:

Ida sa...

Herregud! Du imponerer meg bare mer og mer!!! Men Jack alias Brad Pitt kan du ikke juge deg fra eller???? Han vaktmestern din er jo litt av en kul skrue også! Festlig!!! Hihi!! Ble helt målløs når jeg så den flotte båten du får jobbe på! Heldiggrisen!!! Men det er velfortjent!! Lykke til! Klem Ida

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så morsomt prosjekt! Superkult kunstverk og han oljemannen virker som en artig skrue, hi hi. God helg!

Fruen sa...

Ja dete er Jack Alias,og et snev Brad Pitt :) :) Helt riktig :) :)
Takk for varme tilbake meld :)
Klem.

salige lavendel sa...

Så spennende prosjekt du holder på med!!