Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






søndag 2. mai 2010

Når en har det gøy,går tiden for fort :)

Tusen takk for alle gratulasjoner av bryllups dagen :)



Barna kom hjem med gaver til oss..



Bryllups natten var som forventet,full spekket av romantikk og fornyelse av bryllups løfter :)
Vi sjekket inn på hotel kl 17 og ut neste dag kl 12.30 Vi spiste en bedre middag ute..og koste oss helt alene hele kvelden...Et springbrett inn i gamledager :):)

Ja helgen er snart over,men ennå har jeg ting på planen for helgen :) Jeg har bakt sjokolade boller til ungene....



OG SENERE i dag skal


vi skal grille med familie og venner på terassen :)



  Plantet litt etter utsjekking av hotel Norge :) Før vi skulle til våre venner Lisa og Erik på lammekjøtt,marinert i honning, i går :)




Med en hjemmelaget salsa saus......



brun saus,fløtegratinerte poteter... m..m...det smakte ikke lam i det heletatt.. UTROLIG godt var det :)
Til forrett fikk vi aspargis og spekeskinke med ost og purre...nydelig


Slik så det ut før de gikk i ovnen :)
Ja opp ned he he he...

Og prikken over i-en var sjokolade krem med daimkuler,raspet mørk sjokolade og krem..
Servert med en likør som smakte plommer :) 



Utrolig koselig kveld ..
gode venner er ustattelige :)


Hadde tenkt jeg skulle få tid til og besøke dere rundt på bloggene i dag..
Men tiden strekker bare ikke til..

til uka hører dere nok fra meg
INNTIL da vil jeg ønske dere en flott søndag og en ny uke :)

Mange klemmer fra meg

Da var det tid for matlaging
hos meg :)

1 kommentar:

Minka sa...

Så koselig med ei natt på hotell da..Og den middagen så jo spennende ut. Kos dere med grilling..klems..