Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 16. april 2010

Aha jeg har det :) Abc- leken

Alltid surrer jeg rundt med hodet fult av prosjekter,og alltid er jeg i gang med noe :)
men er er mine gamle kunst direkte på vegg :):)
Som jeg aldri har lagt ut på bloggen :)


Alltid gleder personelig gaver..



Dette siste bilde har også en søt historie :):)
Jeg fant en masse maling i garasjen og noen billige malekoster.Noen brukte og noen nye...men skal love de var av dårlig kvalitet.Jeg fikk øye på ei sponplate som lå på gulvet og skulle teste maling og koster.....he he og tankene gikk stadig til mitt tante barn som bar på en stor hemmelighet i magen :) Mens jeg testet ble bakgrunnen lagt :) synes det ble stilig og løp inn og hentet forskjellige malings typer og malte videre....og bilde ble jo knakende bra :) Men hva skulle jeg gjøre av det he he ...et tungt bilde (gammel sponplate) Men jeg bestemte meg raskt bare ei var eier av dette bildet :) Hun som bar på den store hemmeligheten som ...da ikke lenger var så hemmelig :) Mitt tante barn,og der står det på rommet til hennes lille prinsesse Thilla ♥ ♥


ønsker dere en fantastisk helg alle sammen :)



IF YOU CAN`T MAKE IT...
FAKE IT TO YOU MAKE IT :)

13 kommentarer:

Minka sa...

Bildet står godt der forløpig..Er så glad for det atte..Får en fin hedersplass når vi ei gang får bytte rom med ungene..klems..

Petunia sa...

Du er utrolig flink til å male!! Det må være fantastisk å ha en slik gave! Kan tenke meg at det bildet falt i smak for det ble jo gansske så flott!
Kjekt å ha dem med på ABC'n sin runde 3 også!!

Klem fra Petunia

Bararesor sa...

Vilken duktig konstnär du är. Jag gillar ögonen på din konst. Den där sista bilden i ABC är bedårande, vilken blick...
Det här var verkligen kul att hoppa på ett tema. Det är andra gången jag gör det. Så många nya man träffar och det är jättekul. Tack för titten och ha en riktigt skön lördag // barbro

Madame sa...

Wauw, det er så dejlige billeder, du maler, Renate - et flot og personligt indlæg til ABC'en!

Klem og ha' en rigtig god weekend :-)

Rimkogeren sa...

Tak for din dejlige kommentar :-)
Pragtfulde billeder, og jeg nyder og genkender beskrivelsen af tilblivelsesprocessen - herligt!

Henny sa...

Så spændende at se nogle af Alle dine projekter.

HildeS sa...

Oj, du er jammen flink! Jeg har ikke det minste snev av talent for å tegne eller male, og misunner alle som kan det...
Kult med noen nye bloggere i denne runden.

Melusine sa...

Dine veggmalerier er i sannhet fantastisk flotte! Tenk å ha slike på rommet sitt! Det med kaptein Sabeltann og hesten på det 3 siste er mine favoritter, men alle er kjempegode :)
Takk for at du viser oss disse kunstverkene!

Hobbygåsa sa...

Så flott A-innlegg, du er jo råflink til å male! Ha en fin uke!

Living next to me sa...

hei Ja du maler bilder det lyser glede av..så en slenger seg med på give awayen også..kanskje et barnebarn får et glimt av lykken ;O) så blomstene var fra Kaktus..de har de beste og vakreste blomstehilsninger jeg vet om . F

TorAa sa...

Du får tåle hva jeg nå sier:
Hurra for et flott ABC-innlegg.
Alt var supert bra og jeg er en som bare sier tusen takk for at du deler..

TorAa sa...

Svært så ARTIG og fantasifullt bidrag.
Liker slike, så nå vet du det;)

Julia sa...

Åh, så flink du er til å male!!
Jeg liker og å male, men ligger nok ganske så langt bak deg i dyktighet :) Tenker å ta opp igjen tråden jeg mistet, for det er så kjekt!!

Likte spesielt godt "My little Pony" :)

Ha en fin uke videre!

Hilsen Julia