Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






søndag 11. april 2010

Sitatstafetten :)

Jeg fikk i dag en utfordring, sitatstaffet av  http://glassveranda.blogspot.com   :) For dere som ikke har besøkt henne TRYKK på navnet :) Nyt kaffen inne på hennes blogg,her er det masse ideer og hente :) Denne damen sprudler av energi,og er alltid i gang med noe spennene,derfor sier jeg "nyt kaffen"  å la deg bli inspirert :) Nå om dagen holder jeg på med og male kunst i en båt.Så jeg føler nesten at jeg maler i søvne..he he..Og ordet kunst gir meg et hopp inn i min kunst verden :) HER er mitt bidrag til sitatstaffeten...

Bildet malte jeg  i september 2009.Sitatstafetten går ut på å skulle "lage et lite innlegg med et sitat eller ordtak og med et bilde som illustrere dette ordtaket/sitatet. De som får stafettpinnen og tar oppfordringen, gir stafettpinnen videre til to nye personer". Så skal det linkes til http://petuniablogg.blogspot.com/2010/01/sitatstafett.html som startet stafetten.
Vil takke Ann .. http://glassveranda.blogspot.com/   for denne muligheten og takke henne for alle varme ord om min kunst,"som gir gnist i flammene" :)

Jeg gir sitatstafettpinnen videre til   http://mariabelgien.blogspot.com/ med hennes nydelige fotobilder og http://familienfuru.blogspot.com/  Med mye forskjellige int tema,på innlegg.. ta en titt,et trykk eller to :) :)
I går gikk min data maskin i stykker,og den er inne til reperasjon.De regnet ikke med at jeg fikk den tilbake før slutten av neste uke...
                                        
                                         BÅT PROSJEKTET...............JEG jobber og jobber

Her skal det bli fyll og morro hi hi.....

Bildet tar form og han sjefen har fått et uttrykk jeg skal ta vare på,noe justeringer vil det jo bli :)

Her er det to som lurer på om MOR snart er ferdig med og male hi hi..

Den eldste hunden min Goggen er klok..og har lært av livet...TING TAR TID :)

 Og derfor legger jeg til noen siste bilder fra båt prosjektet fra lørdag.I dag har jeg fri,og skal nyte søndagen med familien.Bildene er ikke justert på noen måte for jeg får ikke åpnet klippe til verktøyet på denne lille dataen. Håper dere ikke blir like ir som meg hi hi..


Ønsker dere en flott søndag
alle sammen  :) :)

12 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Du er flink til å male!
Morro å se i b.loggen din

Min Verden sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Jeg har ikke vært hos deg før. Stilig sjørøverbilde :) Kjempefint!

Petunia sa...

Takk for et flott bidrag i Sitatstafetten og med veldig kloke ord også!!
Og maleriene dine er en fryd for øyet!! De passer jo så perfekt til der de blir malt! Så gøy det må være å eie den båten!! Helt unik!!

Jeg fikk beskjeden din angånende Sitatstafetten, men jeg har stengt mr. Liky der siden det er en stund siden det innlegget ble laget. En åpen mr. linky er som en magnet for useriøse blogger/ hackere som ønske rå spre lite trivelige ting, så det er aldri lurt å ha en slik mulighet for å la folk sette opp en link i et innlegg langt tilbake... Men jeg setter deg gjerne på listen - og det gjør jeg nå;)

Min Verden sa...

Jeg glemte jo å si at jeg håper du fikk slappet av i dag og herlig sitat :)

Ann sa...

Flott sitat og et vakkert, lekent og energifylt maleri det av den dansende kvinnen! Fullstendig elsker de to maleriene dine "Vinter" og "Kvinnemakt"! Tusen takk for flott omtale av Glassveranda!! :)) Ha en fin kveld videre!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Minka sa...

Ja se det kjære tante...du henger godt med i bloggverden ser jeg.hihi..Gøy det, kjekt med family her inne og..Har jo vært på malekurs i helga, det var knall...malt mitt første ansikt, drit kult å få det til...lært om kontraster, komprisjon og div..og maleklubben er helt topp, koselige folk..håper du har fått slappet av idag..klems..

Anonym sa...

Woooooow & wooooooow för Dina kraftfulla uttryck i Dina tavlor!! Dina konstverk är så praktfullt personliga & poetiska!

Tack för Dina kommentarer hos mig!!

Peace & Love

Agneta

Anne Karins Mat og Vin sa...

Blir bare mer og mer imponert av deg frue!! Du er så kreativ, positiv og flittig! Blir rett og slett glad av å besøke bloggen din:-))))

Hilsen Anne

Maria sa...

Tack för uppdraget. Wow, vilket bidrag du har och otroligt kraftfullt med den fina målningen. Målar du med Oljefärg eller Acryl. Jag målar själv i olja:)

Unknown sa...

Heerlig!! :))
For en morsom utfordring!! :)
Takk for din alltid koselige hilsen!
Du må være forsiktig, for det hørtes jo direkte farlig ut! Uff!
Båten kommer til å bli såå fin! Du er kjempe flink!! .) Gleder meg til å se det ferdig :) Du får prøve å nyte litt i friluft også hi hi..
Ønsker deg fortsatt lykke til med prosjektet og samtidig ønsker jeg deg en fantastisk kreativ uke! .)
Klem fra meg
Anki

Trine sa...

Heisann. Du er kjempeflink!! Og fin blogg. Takk for suppa. Skal teste. (har lagret og fjernet den fra kommentarene mine) Ha en glad dag :)

Gypsy Purple sa...

I love that red painting!!!!