Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 8. april 2010

Å... DET STORE PROSJEKTET MITT....(abc leken)

Å endelig er detstore prosjektet mitt er i gang... Har jo skravlet litt i forkant,men klart og holde det hemmelig for de aller fleste,også familie :) :) Og sånn som jeg har ventet og holdt meg..i dag er det som å stikke hull i en sprengt ballong hi hi... Å det er bare så DEILIG.



Jeg skal male min egen kunst inne og ute på denne båten :)  For mere info (seacharter.no)
Skonnerten er 81 fot , og har sitteplasser til 150 passasjerer .
Den blir brukt til bryllup,konfirmasjoner,bedrifter og andre festligheter..
Den seiler rundt her på sørlandet :) Snakk om idyll...m...m..

Den skal pusses opp i år,og båten skal få mitt preg.
Er kjempe stolt,tenk alle de folkene som vil møte min kunst :) :)




Startet på prosjektet i går men hadde glemt kameraet :(

stigen er ikke malt,den sitter fast der :)
JEG MØTTE båtens vaktmester på bryggen,han satt og sov i bilen etter mange timers jobb i maskinrommet :)
Han var av olje hele mannen he he ...

Han var en mann som ikke levde et A-fireark kan jeg trygt si,han lever i båten sin hele året rundt.Når han ikke jobber i båten her,så roter han rundt i gammelt skrot.. Den mannen sitter på mange flotte skatter.
Han kaller meg sjefen hi hi...ikke vet jeg hvorfor :):)
Snakket ikke aku masse,den første dagen. Men navnet har kommet for og bli forstod jeg i dag,vi hadde en lengere samtale i dag. Og det må jeg si denne olje mannen er et funn,han vet masse om lite og ikke masse om litt...
Og selvfølgelig innenfor min int,gamle skatter...
Jeg fikk en gave av han, hoppet i luften av glede..



Utrolig tøffe :)


Jeg er ennå ikke ferdig med første bildet men regner med og være i havn med det i morgen :)
Det er utrolig stort bare se i forhold til hunden min :) :)



Så langt kom jeg i går( tatt på morgenkvisten i dag ),de bildene over er fra i dag :):)
Cruella min hund synes det var kjedelig på jobb,men pausene var nok høyde punktet for henne..



Vel i morgen skal en av mine andre hunder få være med på jobb,og få maling i pelsen...

Takker for mange hyggelige tilbake meld på min kunst,blir så lykkelig av og høre så mange flotte kommentarer..
Og lykken er det dere som gir meg,TAKK :):)
Ønsker dere en fin kveld
Og en fantastisk helg som vi
nå går i møte.

9 kommentarer:

Minka sa...

Dette blir kjempe kult da..Litt av en jobb, men sikkert kjempe gøy for deg..klems

Hage og Foto entusiast sa...

Ja det er litt av en jobb,drøm og oppgave tenker jeg.Så spennende og morsomt ¨å få gjøre noe slikt. Så fin sjørøveren er. Blir nok en lekker båt. Lykke til.. :)

Living next to me sa...

ja det var litt av en oppgave. Kanskje vi får en tur med denne en dag, gift med en sørlending som jeg er -.-

Unknown sa...

Sååå utrolig kult!!!ღ Gratulerer masse! Det ser ut som en stor jobb, men det er sikkert kjempe gøy!!!ღ Skal bli såå gøy å se flere prosjekter herfra! :)
Takk for at du deler!ღ
Tuuusen takk for din herlige hilsen hos meg! Hi hi ja du tror det er bare å begynne på ett til he he.. nja, venter nok en god stund tenker jegღ
Kanskje det blir med disse, det er koselig uansett om det bare var 3-4 også synes jeg! :)
Ønsker deg lykke til med det kule prosjektet og en flott helg!!
Goklem Anki

linsky sa...

Å, så stilig! Du er utrolig flink!
Lykke til med prosjektet videre. :)

Anonym sa...

Du verden det var litt av ett prosjekt! Sikkert utrolig spennende!

Petunia sa...

Grattis med oppdraget! Så spennende!!
Lov å hold oss oppdatert!
Klarer du hele enset runde med innlegg om dette?? Hehe! Det var litt av en utfordring!!
Takk for dine bidrag i denne runden! Håper jo selvsagt at du blir med i neste runde også!!

Henny sa...

Spændende projekt! Og det er en utroligt sød hund, du har.

Maria G sa...

Spännande!!! Lycka till med projektet!
Otroligt söt hund du har. Fina bilder allihop!
Trevlig helg!