Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 15. april 2010

Bilde nr 2 i båten er ferdig :)

Noe så deilig og pakke malesakene sammen og flytte ut til uteplassen,kan jeg ikke tenke :) I dag har jeg stått ute og malt noen timer og det var utrolig digg :)

Som vanelig er det dårlig lys her nede i båten :(
Men eier har nå bestilt spottere til mitt bilde,for og få framhevet det ekstra godt :)
Det må o være en god attest hi hi..


Det har vært mange folk som har jobbet i dag,så det blir mere og mere selskap for meg :)
Ja ikke minst publikum til mitt arbeid,i pausene he hehe ..

min mann og sønn var også behjelpelige for kunstner damen som skulle lufte hundene sine :)
For den måtte dras inn til land,hver gang pga maling av sidene på båten..


dette er smake biten på bilde nr 3




men nå skal jeg ha meg en høneblund før hotell sesar he he
Som hele familien følger med på,
er det mulig
pleier
folk
si :)

Ønsker dere en fin kveld
Klem fra
Meg :)

4 kommentarer:

Minka sa...

Kjempe flott ble det..Tenker det er litt bedre å stå ute å kose seg i det flotte været vi har, får bare håpe det holder så du og får nyte litt av det..klems..

Henriette sa...

Heisann!!!For noen NYDELIGE malerier du maler.Fantastisk!!! Tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen. Jeg har ikke vært så flink med bloggingen i det siste så har ikke rukket å ta turen innom deg før nå. Men her gleder jeg meg til å komme tilbake.Stor klem fra henriette

TONE sa...

Heisan....Høres ut som du storkoser deg!!! I den flotte gjengen.....Og for en SKUTE dere har!! Male kan du også....Så gøyt med en anderledes blogg!!!

Skip hohoi =9

Lissie sa...

Så flott blogg du har! Og så utrolig dyktig du er til å male!
Her må jeg følge med!
Så jeg har lagt meg til som følger.

Må nok komme tilbake og titte mer senere i dag.

ha en flott fredag/helg!
hilsen Lissie