Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 13. april 2010

Hvor gammelt er dette tro !!!!

Glemte jo og dele dagens gave i går fra min oljemann hi hi :)
Disse var utrolig fine og dekorative på kjøkkenet mitt,de er naglet med tre spiker så jeg tipper de er eldre en 150 år !!! Hva Tror dere ?
Oljemannen hadde som alltid vært på skattejakt,midt på natten...
Og denne gangen kom han over et dødsbo,med mye rart...
Klem Fra Renate
Nå er det tid for male jobb :)
Kanskje jeg blir
ferdig med
bilde
nr
2

3 kommentarer:

Minka sa...

Flotte de var, virkelige skatter..Og de er sikkert ganske så gamle ja..Kos deg i båten med malingen tross flott vær..klems

Ida sa...

Hm... Han hadde ikke noe med at det BLE ET DØDSBØ da???? Hehe.. Sånn som du beskriver ham... Blir man rent skeptisk!!! Hihi!! Men flotte ting fra dødsboet var det!!! HA en riktig så kreativ dag! Klem fra Ida

Unknown sa...

Hei takk foir hyggelig kommentar...så fine sleiver....herlig å finne slike skatter.
Kos deg i sola.
Klem...Ellen