Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 1. april 2010

Aprilsnar :)

Min mann var på poker kveld med gutta,etter farmen kosen med familien :) han lovet og ikke komme sent hjem,kl ble 01.15 og det stakk en liten djevel i meg...
Ringte han og telefone ble ikke besvart,aku som forventet...
Jeg sendte han en meld :- Ta tel det er VIKTIG,det har tatt fyr i en kontakt i kjelleren.
ringte jeg noen ganger kjapt og ventet i spenning hi hi..
Han ringte opp etter 10 min.

Mannen:-Hva er det?

Meg:- det har tatt fyr i en kontakt i kjelleren,jeg hadde tidligere satt inn en skjøte ledning på tørketrommelen i dag.

-mannen: Nei tuller du !!! Åssen gikk det,skal komme hjem med en gang.

Meg:- har slukket brannen ,men veggen har fått skader og alt av tøy er røyk sakadet.For ikke og snakke om utleie leiligheten i kjelleren.

Mannen :- Å herre gud kommer nå..kameraten min har bestilt taxi.

Meg:- Aprilsnar...hi hi hi...

Telefonen ble død etter korte sek og en tekst meld ble mottatt:- TOSK
he he he he ...

Snakk om krise - kaffe trakteren min har sluttet og virke og jeg har ikke smakt så mye som en dråpe kaffe i dag. Og jeg som får påske besøk i flere dager... HJELP hva gjør jeg nå da !!!!!

For dere med kaffe trakter inntakt god påske :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

*fnis*
Har han tatt igjen på deg idag?

Minka sa...

Hehe, finns ikke noe bedre enn å lure disse mannfolkene. Har vært så opptatt idag at jeg helt har glemt alt som heter aprilsnar..