Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 1. april 2010

Påske pynten

Hei her kaster jeg meg ut på ukjente farvann...og legger meg ut i striden om best påske pynt :) Her er mitt bidrag til utfordringen påske pynt  :)



er utrolig glad i denne påskehanen min,han har et artig annsikt...


                                          Min herlige påskekaktus
                     blomstrer som bare det :)

 


Mitt påskerede



                                                     Og her er påske-lampen over spise
                 spise bordet
                                             i min stue...elsker denne lampen .........                                           
Lampen er mitt eget prosjekt,og verk

                                                        Ønsker dere alle god påske :)

Min selvlagde påskehare i huset
er den flotteste av alle :)

For og se flere flotte inspirasjons kilder for påsken
kan du klikke deg inn hit...
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2008/04/oversikt-over-norske-interirblogger.html

12 kommentarer:

Minka sa...

Best påskepynt?? Hvor da?? Cideren har kicket inn for lengst her..hihi

Fruen sa...

he he ...nib har påske pynt innlegg :)

Minka sa...

Hihi, skjønte det nå..Dypt inne i cideren her nå jeg..I lik it..a lot...

Minka sa...

Tror jammen det blir no på gubben og...

Fruen sa...

He he kos deg masse :) :)

Lyse drømmer sa...

Hei på dere:) Lure meg kunne jo funnet på å skrive litt om eggene! Det ene er krystall, fra russland. Kjøpt på fretex... Det andre har jeg kjøpt i sverige på en antik butik i Happaranda, det er sølvplett men nokså gammelt tror jeg. Det kan åpnes og inni er det kongeblå fløyel.
Tusen takk for koselige kommentarer!
Klem fra meg.

-Kamilla- sa...

Så flott påskehane, den likte jeg!! Og søte påskeharen din :0) Artig med disse konkurransene på nib, så mye fint å se. Ble veldig inspirert av lampen din. Har planlagt noe lignende, men ikke med spotter. Og det ble kjempefint med spotter, så det må vurderes ;0) *Klem* -Kamilla-

Unknown sa...

Hi hi, så fin påskehare dere har fått i hus :)
Takk for koselig hilsen hos meg!
Herlige påskeinspirasjons bilder :)
Ønsker en flott paskeaften!
Klem Anki

Guttemamma sa...

Hei hei og takk for koselig hilsen!! Så fin den planken i taket med pskepynten var,god ide!! Ha en fin påske videre1!
HIlsen fra Anette

Camilla sa...

Utrolig stilig den lampen, artig påfunn med påskeeggene =)

Anonym sa...

Woooooow vilka underbart gotiska påskbilder Du förmedlar! Mycket annorlunda & så coolt!

Agneta

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig påskehane og ikke minst lampen med alle de utsøkte påskeeggene. Ekstra plusspoeng itl selvlagde påskeharen også:)
Fortsatt god påske til deg og jeg må si det var stor underholdning å lese om ditt påskerebusinnlegg lenger oppi bloggen :)