Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 26. mars 2010

Malekosten lever :)

Har ennå ikke blitt frisk,og nå har en av mine små troll også blitt dårlig.... dakkars.
Heldigvis virker det som om ikke basillene  har bitt henne fult så hardt,ja hun kjedet seg litt og det er et godt tegn...
Vel godt tegn for påske ferien,men for meg som mor er det masse ekstra...phu...og laderen til min kropp er ikke inntakt...
Disse små trollene har det med og lage ekstra arbeid,og det skal jeg si masse ekstra arbeid :)



Og her er mitt ekstra arbeid som jeg måtte bestå 5 ganger for og holde husfreden :)
Hi hi men kreativ er nå denne lille prinsessen ,da :)

Og mens mor maler på lerret,skulle hun male egg..
to egg knuste og et egg malt :)
Da det knuste sier hun,sier du hvit eller kvit eggeplomme..jeg svarer hvit kjapt.
Hun ler så hun nesten triller av stolen og sier...hi hi det finnes ingen hvite eller kvite eggeplommer,de er gule mamma,da...

Mens vi satt og dillet ...mimret vi tilbake i tid,som vi pleier.
Kom på en litt søt historie :)

Hvordan lære barn og ikke stjele..hi hi
Mine jenter var fæle til og plukkealt små dill i butikkene,jeg gjore et tappert forsøk på og forklare at en ikke måtte gjøre slik.

- og jeg sa : Hvis en går og plukker på alle disse små tingene kan butikk damen tro at dere stjeler,fordi det er så vanskelig og se om en kule eller ei hår spenne eller et strikk blir værende i hånden når dere går ut..

-den ene av mine jenter sa : Hvorfor plukker du i alle strikkene og hårspenner da ?

-Jeg : jo dere skal jo ha nye strikk,og spenner...og så skal jeg til kassen og betale. Jeg plukket ut de tingene jentene falt for og betalte. Ble stående og mase på barna utenfor kassen-nå må dere komme vi skal gå...bla bla sånn vi mødre pleier.
Jentene kom til slutt,og da hyler minsten ut

- mamma du stjeler.

Jeg ble stående i en fryst stilling,mens blikket flagret rundt meg. Alle og da mener jeg alle hadde rettet sitt blikk mot meg. Og der sto jeg med strikk og hårspenner i hånden som var på vei ned i min veske.Det første som slo meg der og da var-og jeg som takket nei til pose...å nei  :(
Jeg klarer og få hylt ut slik at ALLE kunne høre det... nei jeg stjeler ikke se her er kviteringen. Sa jeg og flagret den i luften slik de gjør når de overgir seg til fienden på film he he he ..

Og i det samme braste butikk damen ut i en høy latter,og sa ja unger er unger HA EN RIKTIG FLOTT DAG :)

Ja he he ...sånn var det

Her er en smake bit av det nye bildet,det er ikke ferdig ennå men veldig snart :) Og da legger jeg inn resultatet ...kanskje i kveld :)



Tydelig at jeg også er på bedringens vei...
Kanskje det var en ide og finne vaske bøtta fram :)

Og som alltid ønsker jeg dere en flott dag
og ei super helg
for ikke og snakke
om
EN
RIKTIG
GOD
PÅSKE
klem fra meg :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Haha!! Himmel! For en situasjon!! Hvor er hullet å hoppe i når man trenger det!!!! Hihi! Men det var jo et fint og kreativt puslespill du hadde fått i gave da! Og bedre er du nok når du tenker på VASKEBØTTA!! Fysj... La den hvile litt til mener nå jeg! Ha en flott påske! Spent på det nye bildet ditt! Klem Ida

Minka sa...

Kjipt at flere blir syke da, nå når påsken står for døra...Ska si du har fått malekosten til å svinse i det siste..klems..