Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 12. mars 2010

Ferdig med et nytt bilde,det grå bildet har jeg laget til mine barn.Og dette blå er en kunde som har bestilt,hun ble veldig glad og fornøyd med resultatet.



Og det er så hyggelig synes jeg :) Etter og sett på alle disse flotte bloggene. Må jeg prøve  meg fram på type skrift og maler.


Jeg ønsker alle sammen en flott helg,
og håper på at solen skinner
for oss
alle.

2 kommentarer:

Minka sa...

Det blå bilde hadde en nydelig blå farge..

Unknown sa...

Så fine bilder!!
Takk for din herlige hilsen! Gleder meg til du legger ut lampene! Synes de gamle er lekre jeg, har en lidenskap for gamle ting :)
Ønsker deg en herlig helg!
Klem Anki