Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 27. mars 2010

The brothel

I kveld har jeg lekt meg inne på musikk fronten....og vet dere hva jeg fant Susanne Sundfør,med The brothel......... jeg er frelst :) :)
henne på TV denne uka og har nynnet etter sangen siden,heldigvis for meg at vi har denne geniale gett boksen med opptak,sier jeg bare.
Trykket meg tilbake i tid, til sist sendte senkveld :) Og der fant jeg henne,og for dere som ikke har fått hørt denne nydelige sangen... Her er den,med den nydelige stemmen til The Brothel.
Ps det tar noen sek før den starter opp,og blir bare bedre og bedre lenger inne i sangen. Sett av disse min og NYT den.
Da var det natta i heimen her.
Natta blogg verden.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Enig, nydelig og spesiell stemme. Takk for koselige kommentarer hos meg. Det blir nok Yggdrasilsko på meg, ja. ☺