Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 4. mars 2010

Blogg verden

Ja..nå har jeg satt meg litt inn i denne blogg verden :) Selve siden er ikke ferdig,men nå vet jeg hvordan verktøyet funker og hvordan forandre på forskjellige ting :) synes selv at jeg har vært riktig så flink.Nå leter jeg rundt på forskjellige blogger og prøver og finne mennesker som har noe av de samme interesser som meg selv.Sett rundt etter kunst int,men de fleste blogger er utenlandske,mange blogger er rene dagbøker :) For en forunderlig verden hi hi...men veldig koselig da :) Finner nok ut av det,skal dere se...men vet ikke om jeg passer helt inn her ennå :) En kan jo bli hekta på denne bloggen ser jeg,for de aller fleste er veldig aktive. Er veldig imponert av de kreative menneskene jeg har funnet inne på disse forskjellige bloggene,helt utrolig.Selv holder jeg på med et maleri som har stått en stund i stuen uten og bli rørt,tatt det fram i  dag eller rettere sakt natt :) Våknet kl 04.30 og var lys våken...ble bare liggende og snu meg fra side til side he he så kunne like gjerne så opp og finne en passende aktivitet som ikke våknet resten av huset.Men føler bare at jo mere jeg maler jo verre blir dette mesterverket mitt,så nå tar jeg meg en pause inne på bloggen som ligger her og sviver rundt uten mål og mening :)Må jo si at jeg ikke forstår helt poenget med denne bloggen...jo mere jeg leser rundt på andre blogger.Jo større bilde får jeg av at det ligger mange åpne dagbøker på nettet,og mange interiør,trend,antikk blogger finnes det og skal en markeds føre seg selv på noen måte så ser jeg den :)Jeg får vel prøve og markeds føre min kunst da:) ... tanken på at hvem som helst kan lese mitt innhold av bloggen er veldig rar.Siden jeg har tatt meg tid til og sette meg inn i dette må jeg jo finne ut hva bloggen kan berike meg med.Så jeg blir nok hengende med en stud til tenker jeg he he ...Må dele en komisk/tragisk opplevelse i min hverdags kamp-min nabo er ikke så glad i alle disse dyrene som surrer rundt i nabolaget,og i et tett boligstrøk er det masse katter og hunder uheldigvis for han :( og tenk med meg som nabo ...det er ikke den beste situasjon,nei. Før jeg flyttet hit hadde denne naboen trøbbel med katte lukt i blomster bedene/ kasser samt gressplen. Hans første spørsmål om meg som nabo var ..har du dyr?? ja en hund svarte jeg.Ingen katter vel???-spurte han. Nei sa jeg..men tiden gikk og det flyttet inn en og en katt ja sånn i ny og ne :) og vips var det tre søte katter og tre søte hunder her i huset....he he.Han river seg nok selv i håret noen ganger,og forbanner seg nok over denne gale naboen han har fått. Fikk nylig en tekst meld av han,da vi var på hyttetur :) Og den var aku slikt skrevet : - jævla gøy og lage snøhule på terassen vår og så ligger det mye småbæsj i fra de firbeinte i nabo huset.Ser jeg en klamp til setter jeg raua i postkassa og trappa di og fyrer løs :) ha en dritfin dag :)ja og med smile tegn bak teksten he he flirte lenge etterpå :) og dagen etter kom jeg hjem og der satt naboens katt over gata vår og la fra seg en bæsj på denne frustrerte naboens terasse. Og etter en liten stund (før jeg rakk inn )kom jo naboen ut og gav meg et sint blikk over brille nesen,og freste hvorfor gjør hundene dine fra hos meg??? ja sånn er det og være dyre eier og fortelle den riktige versjonen av hendelsen kommer meg ikke til gode,kan være syndebukken jeg om det hjelper tenkte jeg og listet meg forsiktig inn.... snart dukker nok denne naboen over på en kopp kaffe igjen he he ...men det smil rundt munnen  :) For det er en nok så ok nabo,hvis jeg tar bort dyre hatet hans da :) noen minuser har vi da alle... :) ja da var kl 07.20 og det er snart liv i leiren her. Dere får ha en flott dag alle sammen :)

2 kommentarer:

Minka sa...

Hehe, dakar frustrerte nabo da..hehe. Til ett viss puknt skjønner jeg jo han selv om han har nok ikke rett i at det bare gjelder dine dyr. Her hos oss har vi nabo katter som pisser inne på uthuset, og det er til å bli gal av, men er jo ikke noe å gjøre med det. Og saker og ting dukker jo stadig frem i snøen, vel er det og fra vår katt, men kjenner jeg etter får jeg en ekkel følelse hver gang..hehe. Får håpe du får sove til kvelden igjen da, men det blir nok ingen problem..klems

Fruen sa...

ja he he.. ser det jeg også :)Et kompakt nabolag er både ulemper og fordeler :) Fordelene tar en gladelig imot mens ulempene prøver en og kvitte seg med...Men det lar seg som regel ikke gjøre,så en burde da være så realistisk og akseptere dem begge.Og unngå flere laster ved og prøve og unngå realiteten. :) :) dagens visdoms ord det he he he :) :)