Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 31. mars 2010

Bil kræsj......

Ja....i dag har  familien Natvig samlet seg på Peppes pizza,for og bygge opp stemningen til dagens episode av farmen. Da vi kjørte til byen til reservert bord på Peppes,ringer farmen deltakeren selv og info oss om at han hadde havnet i bil kolisjon. En eldre dame hadde kjørt inn i siden på bilen hans,og han måtte fylle ut skademeld og regnet ikke med og komme i tide.


Alt av personer innblandet i kolisjonen gikk det greit med,men bilene hadde store skader...og da de endelig annkom peppes, hadde konen mistet all glede over dagens feiring,stakkars.Resten av oss Natviger fulgte slag planen for dagen,og samlet oss hos minste bror i flokken,Ronnie Natvig.

Vår datter på 10 år har øre verk,men trosset alt for Farmen og kosen med og dele opplevelser med familien....Stakkars hun har ikke sovet i natt,ja ,ja, ikke jeg heller da...men har ikke hatt smerter... skulle gjerne overtatt de om det hadde vært mulig.

Vi ventet i spenning,og fulgte godt med...he he
Dagens kommentar og alt en fikk sett til han var :- Nå begynner det og regne også...he he.( så de andre deltakerene på den øde øy,ikke hadde sans for hans humor...og det fikk jo latteren til og trille :)

 alt i alt var vi vel litt furt.... så nå satser vi sterkere på Lørdag.Og da har vi fått besøk også,så godt at vi har stor TV 52 tommer i stuen er ok aku nå.

Vel vel det var vel alt for i dag...så nå venter jeg på min lille snuppe skal bli frisk og rask,så vi kan KOSE oss resten av ferien.

Klem fra meg.

Ps mitt store prosjekt som kommer snart er under utforming og planlegging :)
Kan noen tenke seg hva :) :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Uff da for en dag... oppi all gleden liksom! Håper ting blir bedre med lille jenta, stakars det er jo så vondt :(
Ønsker en bedre påske fremover .)
Herlig ny heading :)
Takk for din hilsen hos meg :)
Klem Anki

Minka sa...

Oj, så kjedelig for dem da...Godt ingen ble skadet hvertfall!! Hva ska du male nå da?? Blir spennende å se..klems..