Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






mandag 23. august 2010

Utfordringen min :)

I natt har jeg sovet dårlig....


Valpene har lært seg og klatre...
he he...dette klarer de fint :)

Så nå har jeg fått en utfordring :)
La ut bilder av den klatrende valpen på FB og gode forslag kom kjapt..

Sette dem på badet om natten???
Er bare redd mine barn glemmer og lukke døren ,da har jeg dem over hele huset..
Mest redd er jeg for trappene,dette er jo bare kjempe spennende klatre opp og ned i noen trinn er morro..


Ja valpene er ikke så langt i fra småbarna vi selv lager hi hi....
Som henger og maser på mor....



Og når det er kveld, og mor har lagt sine små troll er det ikke noe som er gøyere en og lage bråk :):)


Så titter mor innom sine små,og gir den en ekstra melke "skvett"
Noe hun har masse av :):)

Ha en fin mandag :)
Ingenting er som en god start på uka :)
Klems

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Hej Renata....Ja nu nærmer tiden sig sikkert hvor det alligevel ikke bliver så hårdt at sige farvel til de små.
Superskønne billeder af den lille udbryderkonge....:-))

Du, derimod, må tage den en lille eftermiddagssøvn :-))

Anne Karins Mat og Vin sa...

ha ha...ja vi kan le vi som sitter på utsiden og følger med og bare får med oss de morsomme historiene, men det må nok også være en utfordring etter hvert. Det er ikke rart mora er "ferdig" og lei av å oppdra etter 6 uke..:-)

Lykke til!:)

Klemmer fra Anne Karin

Ida sa...

Herregud så skjønne! Og så forskjellige de er! KULT! Sikkert i personlighet også:-) Lille klatremus ser jo ut som en riktig Houdini! Utbryterkongen! Lykke til videre med snuskevalpene, de var jo bare hærlige! Klem Ida