Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 17. august 2010

Tilbake på skolen :)

Skulle tro at en 8 åring ville sprette rundt på skole plassen etter en lang sommer ferie ....
Ikke hos vår 8 åring.

Selv med ny sekk,beskjed mappe eller beskemabe som Kate skrev på handlelisten i går på ting som skulle handles inn siste dag av ferien..

Jeg flirte av lappen,og Kate ble kjempe sur he he ... Hun dro fort til seg handlelisten og klusset over skriften.

Så sier hun- åssen skal jeg klare meg på skolen når jeg bare skriver feil ???? Jeg flirte inni meg og strøk henne over hode,og sa- Lille prinsesse vi går på skole for og lære-ikke for og kunne alt :):)

I dag sier hun:- Åssen skal en mamma dalt klare seg alle de timene på skolen uten en MAMMA da???Tante Lillian kaller meg for frimerke-og ingen frimerker blir sendt uten et postkort,vel ????

Det er ikke teit og være mamma DALT sier jeg- og alle mamma dalter klarer seg noen timer uten mamma :)

Hallo sier Kate - noen timer!!!
Har faktisk bare en dag som er under 6 timer på skolen..

Jeg leide henne inn i klasserommet,og fant hennes gamle pult.
Hånden min var knall rød etter en liten barnehånd som ikke ville gi slipp på samtalen og bekreftelsen at dette gikk greit :)


Øynene hennes var lysende ...og tårene var ikke langt unna.

Men hun klarte det :)

Ønsker dere alle sammen en flott tirsdag :)



2 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ååå mors lille prinsesse, hvor er hun dog søt! Du får trøste henne og si at det er flere enn henne som har det slik. Min sønn som nå er begynt i 5 klasse viste ikke særlig stor entusiasme første skoledag.. Han syns ferien kunne vart enda en uke!;-)

Men... etter få dager sitter smilet godt på plass igjen, bare vent:))


Trøste klem til prinsessen og deg vakre menneske!

Ida sa...

Det som er litt koslig er at uansett hvor store barna blir så vil de alltid trenge foreldrene sine... Sønnen min hjalp vi akkurat med å flytte inn i ny studenterhybel og han skinte om kapp med sola i Karlstad:-)De er jo søte disse avleggerne våre:-D Om de er 8 eller 21! Klem fra Ida