Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 4. august 2010

Det har vært en hektisk sommer,med nye nye ting og forholde seg til...
Og blogg har ikke vært i tankene,på en stund.
Da jeg trykket meg inn for noen dager siden,kjente jeg trangen for og dele noen opplevelser..
Da jeg trykket meg inn ble jeg litt satt ut..hvor starter jeg,hva vil jeg si,ble blank og gav opp...

Er nok sliten tenkte jeg og fant sengen...phu...er det mulig...

2 dager etter
her er jeg igjen.... :):)

Men masse på hjertet :)

Har tatt hjem masse gamle ting fra lager,og noe her jeg også fått :):)

 


Fått hengt opp denne gamle hyllen jeg har malt :) Den er utrolig gammel,over 100 år.. synes det ble en flott vri :)

Sjekk denne nydelige kakao boksen,digger fargen :)
Ved siden av er det flekkfjerner og strykestivelse :):)

Denne husholdningsboken er fra 1907
og har en nydelig skrift..


Sekken min er unik da :):):)


I sommer har jeg funnet tørste slukker nr 1
på bensinstasjonen av alle mulige steder :)
Denne isteen smaker plommer
aku passe søt...

Det finnes en smak til med honning sitron..
Som også smaker himmels på en varm sommerdag :)

Valpene her hjemme vokser,har nå fått øyne :)


De har vært på kjøretur i bilen i dag :)
Jeg skal vende dem til bil,for til fredag skal vi i båten.
Her er vår nye båt får den til torsdag,i morgen:):):):)

Det er en Okseløsundare 28 fot
i mahogny :):)
Plattgatter modelen,med volvo penta motor :):)
4 sengerplasser fast med mulighet for 6 :)

Å som jeg gleder meg... :):)

Får kaste meg rundt her bloggingen får vente en stund til,her ramler det inn masse unger :)
DE HYLER- MAT
he  he
Mange klemmer fra meg :)

Ingen kommentarer: