Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 21. august 2010

Jeg besøkte oljemannen :) Artur :)

Husker dere oljemannen i båten jeg lagde kunsten i :):)

Vel både meg og min mann er blitt veldig glad i denne unike mannen med skjulte talenter og skatter :)
Mannen min har funnet en hjelpende hånd , som befrir meg fra den håpløse mannen jeg har med ti tommeler....he he

Jaaaaaaa....for ikke og snakke om barna :)
De elsker og besøke han i boden med alt det rare i...

Han har noe for alle typer int og smak...
og ingen går uten gaver...hjem..


FOR EN STUND SIDEN..
kom han over et utrolig gammelt tøft kamera...
jeg har hintet masse på det...


Han forguder mine vafler,og ønsker at det kommer noen vafler med gjevne mellomrom ned i maskinrommet :):)
Og det får han ....:):)
Uansett gave eller ikke gave.

Ville gjerne betale litt for kameraet for jeg tror det er verd en del,skal sjekke det opp den dag hos noen som har greie på det...

( Artur blir nesten sur om jeg nevner betaling så det har jeg sluttet med)

Har ingen hast siden kameraet er kommet i mitt hjem for og bli :)
LOVE IT :)



Er det noen som vil være med og tippe på alderen ???

Oljemannen sa - det er nok noen rike folk en gang i tiden som hadde dette kameraet ;);)
Og det tror nok jeg også :):)

Ha en flott lørdag folkens...


Takk for alle gode tips inne hos dere flotte bloggere, har notert meg en del spennende ting som jeg snart vil utføre :):)

Gleder meg....

5 kommentarer:

Annette's space sa...

Jeg vil gætte på omkring århunderedeskiftet, altså det foregående skifte :-)) Og det er altså ikke fordi jeg ved noget som helst om gamle kameraer, men fordi jeg er ret vild med filmen : Maria Larssons evige øjeblik, af Jan Troell.

Bluggi buggi blogg sa...

Gratulerer med "nytt" gammelt kamera. Jeg har ikke helt innsikt i sånne gamle kameraer så noe alder vet jeg desverre ikke.
God helg
Trude :)

Annette's space sa...

Hej igen....Om du ikke allerede HAR set den film jeg skrev, skal du finde tid til det en aften hvor vejret alligevel ikke er til andet.
Den er typisk smuk Troell-poesi og fortæller en fin historie om en kvinde der bliver fotograf selvom det slet ikke ligger i kortene. Se den !!! Klem

Fruen sa...

Ja det skal jeg gjøre Annette ;)

Ann sa...

Åååh!!! For et herlig gammelt kamera! Så noen slike på loppemarkedet i Nice i antikvitetsbodene der, og der var de i hvertfall ikke billige!! Tror ingen av dem de hadde der var under 10.000,- n. kr. hvis jeg ikke husker mye feil, og dette ligner noe veeeldig på de de hadde utstilt der. For en skatt!!! Bestefar hadde en samling gamle kameraer, bl. a. et som ligner dette, men mamma baslagla det! :)) Håper jeg blir eier av et slikt et jeg også den dagen hun blir lei av å se det i vitrineskapet! ;))

Ha en fin kveld! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.