Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






søndag 29. august 2010

Helgen gikk altfor fort....

Det virker hardt i dag,og måtte våkne opp til mandag...
Men en natt søvn gjør heldigvis underverk :)

Har vært i aktivitet og hyggelig selskap hele helgen,så jeg har ikke klart og vært innom dere som har lagt igjen en hilsen hos meg...men bedre sent enn aldri :)
Så jeg har lagt inn bloggbesøk i timeplanen min for mandag :)

I går var jeg på besøk hos mitt tante barn Kristin

Vi skulle ha male kveld :)
Det er alltid kos,jeg hadde med meg flere kasser med maling, stafeli, lerret og koster..
Bilen var nedlesset for en liten overnatting :)

Vi satte oss på terassen og tok oss en sider :)
Den ene sideren ble til mange og male kosten ble aldri brukt he he ...


Men kos var det :)

Og vi begge hadde på oss nye kosedresser fra ALLE SKL FÅ :)
her er min...

( Gud nå tipper jeg det hagler inn med pepper...hi hi )


Husker alle blogginnleggene ang disse grusome dressene..ha ha ha :):)

Men digg var det og hoppe rett inn i den og kose seg i de sene nattetimer på terassen :)
Du ser meg neppe i byen eller på butiken i den da :)

Vi har vært på katteutstilling i dag....


Og vi vant masse premier og fikk med mange fine prøvesmaker fra Royal canin..

Utrolig godt og komme hjem igjen i dag og nyte solen ute... :)

Kjenner på kroppen at sengen skal bli god i natt :)

Men før jeg legger meg må jeg dele denne :):)

Når man blander mel og vann, blir det til lim. MEN: når man så tilsetter egg og sukker blir det til en KAKE! HVOR ... BLIR DA LIMET AV? Nå skal jeg fortelle deg det: Det er det som får kaka til å bli sittende fast på ræva, hoftene og magen!.....;))


He he...
Ha en herlig natt folkens :)

4 kommentarer:

Annette's space sa...

Hahahaha.....det har også altid undret mig hvor limen blev af, men nu er jeg så meget klogere....tak for det :-))

Gratulerer med udstillingen, det er også en lækker kat..

Kosedragten ser vældigt koselig ud, men jeg forstår nu godt hvis du ikke tager den på ud i byen.

Sov nu rigtigt dejligt og vågn frisk og udhvilet til en ny uge...

Klem

Minka sa...

Hehe, god vits....Og va en koselig lørdags kveld, men kjente det var hardt å stå opp idag. Og takk for frokost,hihi..var jo lissom meg som sku ordnet det da..neste gang er jeg oppe før deg. Må være første gang du er oppe før meg...klems

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi, hi, dressen din var morsom da, ikke noe pepper fra meg. ☺

Anne Karins Mat og Vin sa...

Du har noen innholdsrike og gode helger:)

Tror jeg skal bake fremtidige kaker uten lim fra nå av.. he he

Ha en strålendes god mandag, det har du fortjent!

Klem