Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 24. august 2010

Regn....er inne tid og masse kos med dyrene...er i det late hjørnet ;)

Huff...
Regnet gjør meg lat..


Men som jeg koser meg :):) Sammen med mitt kamera,venter ennå på det beste kameraet som er til reperasjon ...så dette for duge :)

Kate har lagd is til hundene :) Vann is...


Noe de setter stor pris på også Kate selv...æsj...he he


Så lenge det bare er våre hunder hun gjør det med ser jeg mellom fingrene og lar meg flire litt av det...


Pus har vært like lat som meg :)
Bare koset seg oppå det varme akvariet i stuen....



Jeg har dillet med de små valpene :)


Og tatt en haug av bilder som vanelig :)


Se de pupper så melka tyter ut av nesen....sååå søtt :)


Alle har latt seg bite av kosen inne i dag :)

Ha en fin kveld :)
Ps .....det er meldt storm i natt,så rydd uteplassen for alt som kan fly vekk i løpet av natten :)

Klems :)

2 kommentarer:

Minka sa...

Hehe, vannis til hundene, hu er jo søt og da..Helgen nærmer seg sakte men sikkert nå altså, jeg gleder meg..Storm i natt? ja da må jeg rydde litt ute da, eller rettere sagt mmannen må. Han har fått gå på jakt kurs denne og neste uke, så han skylder meg litt,hihi..

Anne Karins Mat og Vin sa...

Koselig bilder:)
Her er på Sandnes er det også regn, vind og atter regn i dag.. Koser meg med bloggverden og svinger filla inn i mellom. Syns faktisk det er kos med litt regn:)

Ha en fortryllendes dag og kos deg masse!

Klemmer fra Anne Karin