Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 11. mai 2010

Pusset opp den gamle rastebenken vår :)

Har i dag gått i gang med og forandre utseende på rastebenken :)

Glemte og ta bilde før jeg pusset ned benken :(


Ble faktisk litt tøff slik :)

Så jeg fant ut jeg ville beholde litt av dette slitte preget :)



Og så tilførte jeg tekst :)



Ble veldig bra..synes da jeg :)

6 kommentarer:

Minka sa...

Ble kjempe bra..Har du tid til slikt sånn rett før utstillinga? Jeg rekker ikke blogge eller titte innom andre ei gang..

Henriette sa...

Ble råfint:)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Så tøff den ble! Tenk på alle bakdelene denne benken har båret, og ikke minst hvor mange historier den bærer på den dag i dag...tjihi:)

Masse lykke til med utstillingen! Den er forøvrig på min datters bursdag, så det blir lett å huske på å sende deg varme tanker denne dagen.

Klem fra meg:)

Ida sa...

Det er utrolig hvor kreativ du er! Jeg har akkurat beiset vår "rastebenk", og det slo meg ikke en gang å gjøre noe mer, utenom det vanlige, med den... Men din er jo blitt dødskul!!! Klem Ida

Anita fra hjerterommet sa...

Ble kjempetøff, smart å ha tekst på, det synes jeg er så dekorativt!!

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg:)

Familien Furu sa...

Denne ble helt lekker, du er så flink du... kjenner jeg blir imponert hver gang jeg er innom deg :)
Så koselig at du ville være med på Give Away inne hos meg :)
Ønsker deg en herlig helg og en flott 17 mai
Klem klem