Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






søndag 30. mai 2010

Sol ....deilig :)

Er det mulig...sier jeg bare...
Det er mandag og vaskedag igjen,har vært innom rommene til jentene våre:(
Et lyn har slått ned der...

Og inne på Bendiks rom,har det regnet erter...nok en gang.
Jeg klarte jo tråkke på en i tillegg,og det er ennå vondt nesten to timer etter..


Og akvarie skal også renses...først støvsuge vann ut 100 liter,og rense bunnen
så fylle på nytt friskt vann 100 liter.
( dette gjøres med blomsterkanne,dusje vannet tilbake)
Mandag er fast dag på akvariet også ......en gang i året bytter jeg ut alle 250 literene på tre dager,for og kunne beholde ph verdier
og miniraler,lar det seg ikke gjøres på en dag.


Vel burde kanskje bare hoppe ut i kaos livet..

Til dere som kan...
kos dere i fin været
og nyt det.

Klemmer fra meg :)

Etter huset er skinnende rent er det bare og sette i gang med middag...
Det var den mandagen


2 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Jeg har fridag, og alle muligheter til å nyte SOLEN. Men hva gjør jeg?
Hoppeglad som jeg er etter en fabelaktig LØE helg, så rydder jeg. Klesvaks nr to er ferdig, sovestuen endevendes, så får vi se da, hvor lenge iveren holder seg.
Kult bilde med katten foran fiskekummen din! ;-)
Klem fra Liv

Ida sa...

Tatt meg fri i dag jeg og, skal ikke gjøre en ting i huset! Dette anbefaler jeg ALLE! UT OG NYT VÆRET! La middagen være middag, de som er sultne kan jo spise brødskiver eller lage middag selv syns nå jeg;-) Men fisken må jo ha stell da... Den ser jo ikke om været er flott mener jeg.. Ha en fin dag ihvertfall! Klem Ida