Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 31. august 2011

Valpene er kommet hurra ;)

Mandags natten ,våknet jeg av at Cruella gravde og gravde i fødekassen...kl var 04.15.
Jeg var stup trøtt,hadde vært på kveldsvakt på jobben... så det var ikke mere enn 3 timer jeg hadde sovet..
Jeg ruslet ned på kjøkkenet og satte på en sterkere kaffe enn normalt,timene gikk..og det var ingen andre tegn på at fødselen var nærgående enn denne gravingen og pesingen hennes.

Ja for og gjøre det litt kort..alle disse timene...så skjedde det ingenting før jeg skulle i seng igjen på kvelden...Da kom det stønn i fra kassa...kl den var rett før 22
Pokker tenkte jeg,det blir ikke mye søvn på meg...
Og i tillegg hadde jeg tidligvakt på jobben,en hel fridag som bare spant ut i venting...he he typisk min FLAX ;)

Men da første gutt kom ut var alle bekymiringer for søvn og jobb bleknet i en lykkerus ..




Fra første til neste gutt gikk det nesten en time...jentene mine som satt spente,hadde sovnet da neste kom ut ;);)


Denne hadde lite hår ;)
Blir nok en tøffing det....
Jentene mine fant ut at det var best og legge seg kl den var blitt 23.15 ..det gikk en time til så kom neste gutt den var helt sort,med ei søt jente rett etter seg max 5 min mellom dem...




 Den sorte gutten virket større enn de andre ;)

Etter disse to gikk det en time til,jeg hadde ute Cruella så hun fikk tisset og luftet seg litt mellom denne økten... Og gitt henne en stor porsjon med lunket havregrøt med fruktsukker på ;)
Da hun kom inn i valpekassen kom det ei et hvit lita jente ;)



Minste jenta vår Kate hadde våknet igjen...med store overtrøtte øyne fikk hun med seg resten av fødselen
 



Vi fikk 5 stykk to jenter og tre gutter..
Et flott kull var det..
De var alle født med godt næringsvett ;)


Jeg fant ikke sengen før klokken var 05.15...sukket hardt da jeg satte på vekking til kl 07.00...


Jeg våknet av at det smalt i døren nede,jeg tittet på klokken den var 08.12 HJELP jeg har forsovet meg...

Jeg kastet meg over telefonen og ringte jobben,fikk på meg arbeidsklærne,kjeftet litt på mannen som ikke hadde passet på meg,smalt døren og gikk...
( stakkars mann he he...sendte jo en beklager melding senere på dagen. )
I bilen tittet jeg meg selv i speilet,håret til alle kanter,blå ringer rundt øynene og ikke så mye som maskara og piffe opp med...lekkert tenkte jeg.

På jobb møtte jeg et større kaos...og slik ble vel dagen i dag til jeg gikk av jobb,kom hjem og sovnet omtrent i det hodet traff puten... sov i 4 timer.....
Likevel sitter jeg her,og føler meg som et ennå større slakt.. godt jeg bare har et møte i morgen,og fri fra jobb ;);)

Ønsker dere alle en fortsatt flott uke ,vi snakkes snart,håper jeg ;);)
Mange klemmer fra meg til dere.

2 kommentarer:

Elin sa...

Gratulerer så masse med valpene:)
Herlig:)

Skjønner godt du er trøtt ja...blir vel deilig med en god natts søvn nå da:)

Klemmer Ea

Anne Karins Mat og Vin sa...

Åååååååååå gratulerer med de små!:))) For noen døgn du har hatt kjære deg! Du må jo være totalt ved siden av deg selv. I aften må du gå tidlig til sengs og samle krefter igjen. De små ser ut til å bli godt ivaretatt av sin mor, så sooov godt, OG lenge!
Klem fra meg