Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






mandag 22. august 2011

Hytte og båtlivet er over for denne sommeren.



I helgen hadde vi siste samling av venner og familie






I dag har jeg pakket ut av hytten og båten..


Hverdagen er kommet på alvor her i huset,med skole og jobb...
Godt jeg har knipset og filmet noen herlige minner ;)





Litt trist og tenke på,ja at sesongen varer så kort,føler ikke vi har hatt en lang sommer i år.
Og føler mange sitter igjen med den følelsen.

Klemmer fra meg ;)

1 kommentar:

Elin sa...

Ja sånn føler jeg det å...Mye av sommeren har dessverre regna bort..Men i dag da det var skolestart, ja da er det strålende sol og 20 grader..Typisk men godt;)

Ønsker deg en finfin dag:)

Klemmer Ea