Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






torsdag 3. februar 2011

Verdens snilleste pus,som liker og være ren og pen ;) Møt Pimp ;)


Når Pimp dusjer kommer Ariel og prater ;)

Det er min datter malin som filmer her ;)
Hun fikk ikke med seg Ariel som sitter og prater til Pimp,men du hører henne godt ;)
Den hese/mørke stemmen,er Ariel ;)


Her fønes Pimp tørr ;)

Navnet er kanskje litt snålt...men ikke uten grunn  ;)
Som liten gutt var han en ramp..
Vi hadde hatt en jente kveld hjemme hos meg.
Som ble til en liten tur på byen ,ble ikke lenge (under noen timer.)
Trodde katten var syk,for den hadde veltet planter,glass og lekt med potetgull over hele gulvet.
Han lå rett ut i sofaen,og kom ikke løpende mot meg som alltid den kvelden.
Nei pus hadde tatt seg ei hemmelig fyll,dakkars.
Så nå er det andre boller her i huset,ingen glass eller flasker etterlates bordet før turen går til byen :)
Selv om det er år og dager siden jeg har sett kristiansands uteliv ;)

Vel vel bla bla ....;)

Over til føningen som var poenget her he he he..



Og denne gangen var det sønnens tur til og filme ;)
Filmer mye rart han he he he ...som glatt kunne ha blitt redigert,hvis jeg bare hadde noen til og hjelpe meg med slikt ;)
For der stopper IQ min ;)

Jeg ønsker dere alle en flott helg :)
Vi er klar for hovden igjen..
Satser på like flott vær denne gang...juhu ;)

Klemmer fra meg til dere ;)

Etterlater noen kloke ord ;)

In Life people are going to want you, need you, use you, take you, love you, hate you, play you, judge you, save you and break you...



But that's what makes you!

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Hahahaha, skønne film af en skøn kat i en skøn familie :-)
Ha en herlig weekend Renate

Madame sa...

Jeg har lige set dine to skønne videoer, og min katte for op fra den dybeste søvn for at finde den kat, der pludselig var i min stue :-) Nu går de og leder efter katten bag fjernsynet!

Fruen sa...

He he så søtt ;)