Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 18. februar 2011

Dette er ille.....kom inn og hør :) :)

Hele vinteren er det meg som har stått for fjerning av snø...
Og naboene har flirt godt ....når de spør hvor mannen er blitt av...og jeg må svare
- han ligger på sofaen og drømmer etter varmere reiser...
Høres latteren høyt...

Jeg har klaget på dårlig redskap ;(

Se dette her...



og med et tettere blikk...



Så kan dere forstå at store skuffene med snø tåler den ikke...så ting tar ekstra lang tid...
Rundt meg står naboene med sine flotte redskap .....grrrr...

Men i dag har gubben handlet ny snøskuffe til huset ;);)




Og da han kom hjem var det ut og prøve den...
Mannen skuffet snø...

Det var ikke bare meg som var sjokket,nei naboene stod i vinduene og måpet...
Og naboen rett ved siden av oss, løp ut og fikk knippset dette bildet.... :):)



Jeg var på vei ut med hundene og naboen kom løpene ut av døren...
øøøøyyy RENATE...du må inn og se på facebook,der er det bilde av mannen din som jobber...

Etter turen logget jeg meg på,men kunne ikke se noen bilder...
Det har seg slik at jeg bare er venner med kona,sønnen og datteren til naboen.
Og dette har jeg hatt mye morro med ;)

Han har vært litt furt også...så da får han igjen for all mobbingen på en måte ;)

( har jo egentlig ingenting i mot han,det har bare blitt humor i det og ikke legge han til som venn nå ;)

Jeg sendte han en melding ;)

-Kunne ikke se bilde av Rikki på siden hans ;( Du har nok personvern ordningen din på plass he he he ;) Du kan jo få kona til og publisere bildet på sin profil ;) Ha en god helg.

Så varer naboen -



Da er det vel bare å legge meg til som venn da.Er ikke verre enn som så :-))


Jeg svarer tilbake ;)
- TOSK,ha en god helg du også ;);)

Det går ikke lang tid får han kommer med en ny melding ;);)

Djeeeessses...skal inn og rette på personvern innstillingene,,,
Jeg får sett bildet ;)
Men kommentere kan jeg glemme..Så jeg svarer tilbake

-Pokker fikk tagget meg selv men ikke kommentert .... æ vil jo få skrevet noe under.... Kunne se alle andres kommentarer og har flirt godt ha ha ha .... .
Naboen svarer alltid god for seg og skriver..
(he he he hold dere fast)

-Nei,men da skal jeg ringe direkte til direktøren i Facebook og vekke ham nå,og fortelle han om at naboen min som ikke er venne med meg har lyst å kommentere ett bilde jeg har lagt ut,så skal du se at han vekker hele styret i facebook og forandrer og tilpasser det slik at du kan det ..Ha en problemfri helg.

;););)););););)
Jeg ler så jeg griner... og prøver og kommentere tilbake og facebook bare henger seg opp.
Trykker F5 på tastaturet for og rette opp feilen som oppstod..
Og da ramler alle trykkene inn...9 stykk ;);)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha
Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha

Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha
Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha

Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha
Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha

Det var dagens ;);););)
 ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha

Det var dagens ;);););)
 ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha

Det var dagens ;);););)
ha ha ha .....gud æ ler så æ griner ...ha ha ha


Det var dagens ;);););)






Naboen må jo tro huset har tørnet fullstendig ;);)

Ha ha går her og humrer i kveld og tenker på dagens latter ;);)


Tatt noen nye bilder av Didrik i dag,han er 5 dager gammel og veier nå 130 gr ;)
Han har lagt på seg 35 gr på 5 dager ;)

Det er bare så beroligene og se ;);)






Da var vi klar for fredags kosen her ;)
Så da logger jeg av for i dag ;)

Kos dere ;)
Vi snakkes
Klems

Ps...
Å ja det holdt jeg på og glemme..
Til slutt fikk jeg kommentert dette bildet ha ha ha ...



RIKKI gjør noe fornuftig......Tenk deg da...det er ille når naboen løper ut for og få et minne for livet :)

Tror selv at det er barndomsdager som har slått inn.. Jeg skal prøve først ,ny skuffe i huset er kult.... Nå er den min for alltid,den er ferdig prøvd ut. Og glemt av Rikki for lengst,tungt arbeid vet dere ;);) Det passer ikke ...pekefinger arbeideren ;););) ha...ha ha ha ...

4 kommentarer:

Annette's space sa...

Hahaha, ja man skal se meget før øjnene falder ud...eller noget andet tull.
Nu har jeg brugt en hel time på at forsøge at finde dig på facebook og jeg kan ikke, men du kan finde mig for jeg linket på forsiden af min blog.
Hvor er den lille hvalp fin. Hvornår åbner han øjnene ?

Ha en skøn weekend...Klem

Frøydis sa...

Hehe...
Bare ta'an! Man må tåle litt mobbing når naboene ikke er vant til å se GUBBEN skuffe snø, hehe

Ha en fin lørdag og klem fra meg

Huldra sa...

Hehe.. Godt å høre at det ikke bare er meg som er dronningen av snømåking i huset. ;)
Jeg (vi..?) har også fått oss en sånn stor og god skuffe, så nå er jo jobben bare et deilig kick- så lenge det snør lett og ledig.

Nudelig liten krabat! Har ikke lest de andre innleggene, så da må jeg jo spørre om dette er en liten Chi? Ikke så lett å se når de er så små.. Vakker liten hjerteknuser! =D

Fruen sa...

Hei Huldra ;);)
Ja det har du helt rett i det er en liten chihuahua ;)
Det var godt og høre at jeg ikke var alene om tittelen dronning av snømåking ;) Velkommen i klubben ;)
Klems