Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






søndag 27. februar 2011

Tja.... Vinterferie ;) Uten mann og småjenter...

Opp tidlig i dag..
Mannen og jentene skulle reise til Kiel i dag...
Vet ikke hvor mye klokken var en gang,da mannen ristet liv i meg..

Og opp til et kaos jeg hadde prøvd og unngå,ved og pakke i god tid.

Hvor er klokka mi...kan ikke reise uten den sier Malin..
Fant ikke badetøyet mitt,sier minsten. Den er pakket sier jeg,hvilken badedrakt tok du...bla bla bla..

Jeg løp som et strikk her i koma,etter klokker, riktig badedrakt,pass og tegnesaker..
Heldigvis hadde jeg smørt nisten dagen i forkant..så da de sultne magene ropte skal vi ikke ha frokost,kunne jeg si spis den på bussen til Oslo ;)'

Båten går fra Oslo i dag kl 14..

Meg og Bendik skulle også ha vært med til Tyskland,men en uventet valpefødsel og en syk mor holder oss igjen...




Men det er ikke så galt, at det ikke er godt for noe ;)



Vi gav vekk våre biletter til Minkasrede
( mitt tantebarn )
Ja,ikke direkte til henne :):) men til hennes mann
Tor Bjørn og eldste datter Thilla ;)
Så da blir det flere småtroll som kan glede seg over en spennende tur ;)
Så kan pappaene kose seg på tur med småtroll ;)



Bendik er nok mest glad for og henge i skjørtet til ho mor ;)
Spiller ingen rolle hva vi gjør, bare vi er sammen...han er da søt


Jeg hadde lagt en plan for denne dagen til meg selv ;)
Kjøre ferie folket til bussen så hjem og kose meg på sengen med lesestoff ;)
Til det lysner ute ;)




Pytt pytt...nå sitter jeg jo heller her og koser meg til solen gryr ;)

Ha en fin dag folkens ;)
Tar meg en tur ut til bloggverdens venner..og se hva dere tusler med ;)



Ps ;)
Tror jeg har redigert dette innlegget 10 gangr nå...
Snakk om koma morgen ;)
Drikke litt mere kaffe det hjelper ;)


5 kommentarer:

Frøydis sa...

Så deilig med noen dager nesten helt alene :-) Prøv å slappe av litt innimellom da og bare tenk på deg selv!!

Tror ikke det blir noen særlige forandringer på bloggen min altså, hehe...må ikke trykke på FOR mange taster, vet jo aldri hva som kan skje...*gulp* hehe

Kos deg idag, den sola vi var lovet ser jo ikke ut til å komme allikevel...lurer å når de skal lære å melde riktig vær??

Klem fra meg

Veien til frihet sa...

Det blir godt med noen dager helt for seg selv :) Pappaene kommer nok sikkert til ha en kjempe fin tur :)

God bedring til mor

En god hjemme alene
klem sendes til deg fra meg :)

Fruen sa...

Ja pokker det er sant Frøydis,de må ta noen flere kurser. Så kanskje været stemmer,ellers synes jeg den gamle måten funket best....regn,sol,overskyet,storm,varmt og kaldt er ventet i morgen...velg selv ;)

Elin sa...

Så koselig av gutten din da...deilig å få ha mamma for seg selv litt å da:)

Kos dere masse sammen:)

Klemmer Ea

Ida sa...

Tenker Bendik og du skal kose dere skikkelig.. Er viktig å få litt tid sammen på egenhånd innimellom, også for de andre. Hva er facebook adressen din? Hihi! må liksom kikke innom den da! Ha en digg dag! Klem Ida