Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 2. oktober 2010

Y-i ord og bilder :) Abc leken

Yttertøy...
Jeg har lenge suglet på denne kåpa :)

(lånt bilde av Annas rom)
( lånt bilde av Annas Rom)

Ynglings trekk, er unike detaljer :)
Og det har denne herlige kåpen fra Annas Rom ;)


I dag yrer det nede på sørlandet ;)


Men turen er deilig likevel...


yndig er dette diktet
om selvtillit..

Det sikreste bevis på selvstendig dømmekraft er å kunne mislike en som beundrer oss og beundre en som misliker oss.

Vel det var mitt bidrag til y-ord i bilder :)

For flere innlegg AV bokstaven Y..


Nå må jeg gjøre ferdig svinesteika,og pynte bordet til mann og barn ramler inn døra etter en lang dag i lekeland ;)


Ha en herlig helg
Klems...

7 kommentarer:

Inge sa...

Flot Y-bidrag Renate.. den der kåbe.. skal du selv strikke den, den ligner en prinsesse kåbe.. :-)

Inge sa...

he he.. ved nærmere kig på billederne, kan jeg godt se den ikke er strikket.:-)

Petunia sa...

Kåpen er kjempestilig og minner meg om 3 nøtter til Askepott!! Har ikke Askepott noe lignende på seg når hun rir til ballet eller på slutten når hun og prinsen gallopper oppover den åsen?
Herlige knekkebrød med smileypålegg! Kan ikke bli sur av å spise det der;)

Kamelryttersken sa...

Yndig kåpe
Bare så synd at undertegnede ikke helt har den ønskede kroppsfasomg for å vise kåpa den respekt den fortjener

Bluggi buggi blogg sa...

Den askepott kåpen var fin. Håper du får ønsket ditt oppfylt en dag :)
Ha en fin kveld
Trude :)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Kåpen er jo nyyydelig, og passer deg nok perfekt!

Nydelig er også familien din. Kreativ, full av liv og aktiviteter, kjempe gøy å få følge dere.

Diktet inneholder mektige ord, og god er den som klarer det!:))

Ha en skjønne uke:)


Og du...takk for alltid så fine ord på bloggen min, du er et ekte og nydelig menneske jeg er kjempe glad for å ha "møtt":)

Stor klem

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Ville sende deg en kommentar på Å, men linken virker ikke.
Ha en fin halloween ;:OD)