Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 30. oktober 2010

Rydde barnerom er tidkrevende..

I dag har jeg ryddet ut 8 store søppelsekker,med skrot..
Fra jentenes rom..
4 av sekkene skal sendes til uhjelpen :)


Søppel,og tingene ulmet ned trappene...også...



Se dette kaoset..er det mulig ????
Tydeligvis... JA...




Disse vindusmalings figurene har hengt her,noen år..
Og har mistet sin sjarme og farge...
Så i dag tok vi farvel med dem :)
For en jobb,skrubbet og halte i dem noen timer..hvem skulle ha trodd at det var så vanskelig.. 



Hundene synes det var koselig med alt som havnet på gulvet...
Og rigget seg riktig så godt til he he he 





Det ser jo bedre ut :)








Skal nok få malt dette rommet snart :)
Og si farvel til gamle malte motiver på veggene :):)

Men ikke før vi overtar hele huset,leieboerene i kjelleren flytter om 2 mnd :)
 Kjenner det skal bli godt og få mere plass :)
Få rigget til TV- stue kombinert spillrom..
Eget galleri ...
med masse plass til stafelier og malings kasser..uten og måtte rydde vekk alt hele tiden :)

Og ikke minst få jentene på egne rom ;)
Det er blitt altfor koselig til og kunne sovne til riktig tid i uke dagene..
Så de legges kl 20.15
for og kunne klare å sovne kl 21.00-21.15


Vi har hatt besøk av denne lille tassen Elvis :)
Og den stolte eier Roy,fetteren til min mann :)







Min stedatter har også vært her i dag,det er så koselig når hun tar seg tid til oss ;)
( Tok merkelig nok ingen bilder av henne i dag )
Hun vurderte sterkt og overnatte,men i siste liten fikk hun dårlig samvittighet for sin lille valp som var hjemme med bestemor :)


Så vi kastet oss i bilen for og nå bussen..
Uten sokker i tøfler kjørte jeg av gårde..
Vi rakk det i god til,hun måtte vente noen min før bussen kom..
Og jeg vinket farvel...kjørte en annen vei enn normalt..ville se bussen plukket henne opp.
Og var i rute,og der sto politiet og veivet meg inn.

Typisk tenkte jeg,har jeg kjørt for fort..
De ville ha serfikatet mitt,det hadde jeg jo ikke..den lå i vesken hjemme.

De sjekket opp mitt navn,og fant ingen annmerkninger på meg...
Aku som om det var noen sjokk,ikke for meg :)

Så kom dommen...
Må bøtlegge deg for at du ikke har noen som helst identitet,med kr 500..
Dette må jeg gjøre ....ikke for og være vrang,......men for at mange uærlige mennesker bløffer,
forteller historier og lager unnskyldninger.


Før han rekker skrive ut boten min,kjører bussen forbi..og jeg sier der kom bussen hun skulle rekke som jeg sa.

Han smilte og sa ,du tenger ikke si takk...men du må få denne av meg.
Håper du fortsatt kan ha en fin kveld.



Tosk tenkte jeg...ja ja ...det var vel heller jeg som var det..i min gode gjerning ;)

For og gjøre det enklere og takle så betalte jeg boten,straks jeg kom innenfor døren.

Og nå er den tygd og fordøyd...så da kan jeg kose meg resten av kvelden :)
Godt jeg slapp og male ut den fustrasjonen..he hehe
Lurer på hvordan det bilde hadde blitt ;);)

Ha en fin kveld alle sammen..
Og hvis du titter inn hit Camilla.... og ser hvor dyr den turen ble...TØRK av deg fliret straks ;);)


Husk å stille klokken i natt! -Endelig er sommeren over... Nå trenger vi ikke å barbere dusken eller shave leggene. Vi kan slappe av i magemusklene, rulle ut puppene og vi trenger ikke å knipe sammen rumpeballene! Fy fillern så deilig det skal bli... Ha en fantastisk vinter jenter!


5 kommentarer:

Ruths datter sa...

Uffda. Det var litt av en historie. Du har gjort litt av en jobb da. Ønsker deg en super helg videre.
Klem

Petunia sa...

Linken din på ABc virker ikke, så jeg vet ikke om det er dette innlegget du ville ha på bokstaven Å???
Litt av en historie er det nå uansett.
Jeg har hatt det travelt på jobb og nesten ikke hatt tid til å blogge annen enn de vanlige tingene jeg holder gående + prøve å kommentere på dem ... er ikke helt oppdatert på gavealongen din.. Kan du gi meg en kort oppdatering?? Gjerne på mail petunia(a)broadpark.no

Petunia sa...

Ps!
For å kunne legge deg inn på link- listen, må jeg ha din e-post adresse og direkte link... siden jeg ikke har adressen og ikke var sikker på hvilket innegg som skulle være Å, så får jeg ikke gjort det, dessverre)

Ida sa...

Hihi! Du var skikkelig uheldig der! Skulle tro noen av de politimennene fikk bonus for antall skrevene bøter;-) Men jammen er du god på å rydde! Hehe! Ha en flott Halloween-søndag! Klem til deg fra meg! Ida

Anne Karins Mat og Vin sa...

Uff så kjipt å møte på onkel politi akkuratt den dagen vesken ble glem, er det ikke bare typisk!!!

Litt av en jobb du har gjort med rommene til barna, FLINK JENTE!
Morsomt du skriver om det, fordi jeg stod og funderte på hva i alle dager jeg skal finne på å gjøre med rommet til minstemann. Det bugner over med lego figurer i alle slags varianter og opptar alt som heter benkeplass. Rotete ser det ut, men jeg har ikke hjerte til å "gjemme" det bort heller. Løsningen blir nok en ikea hylle fra gulv til tak tenker jeg..

Halloween klem fra meg