Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 27. oktober 2010

Middag alene :)

Det er ikke ofte jeg inntar dette måltidet alene..
Men i dag,så ble det bare sånn..mannen er i danmark,jentene i selskap og Bendik er på besøk hos min venninne og lager fakler til jul :)


Siden været ute har vært kjedelig...hadde jeg lyst på noe ekstra godt :)
Jeg laget kyllingfiler i rødkarri,surret i fløte...hot rett...brennende sterk :)
Men gurimalla så godt..


Og prikken over i en,fant jeg i butikk hyllene :)



Skjønnhet kommer innenfra står det på flaska hi hi...



Smaken var som hjemmelaget...nam...nam..sier jeg bare :)
Kunne ikke hatt bedre middag,på en trist høstdag.

Når vi er inne på butikk,og smak..må jeg jo nevne mitt fav syltetøy fra nora..




Jeg elsker dette
syltetøyet på det grove brødet mitt,om morgenen..
Nærmere naturen kommer du ikke står det på glasset,litt ironi men fra kjøkkenstolen er det en realitet ;)

Vel det var ettermiddagen min..
nå er det snart tid for og samle flokken inn for kvelden.
De er sprett rundt i alle kanter,så bilen er min venn i kveld :)

Å ja...glemte nesten jakka til lille Lykke ;)
Fant den søteste vinter frakken til lille Lykketrollet vårt i dag :)
se på den,er den ikke flott....


Hun ble bare så nusselig i den :)

Ha en riktig god kveld :)
Tenn stearinlysene og kos dere inne med god samvittighet :):)

Det skal jeg i kveld,og med rykende fersk duft i lavendel posenene mine...kan jeg senke skuldrene et hakk :)

Og bare nyte kvelden :)

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Jeg har også spist middag alene idag....Men, hey....det gør jeg jo hver dag :-) :-)

Det så godt det fik lavet dig der...Ha en koselig kveld :-))

Ida sa...

Dette så jo riktig så digg ut! Det er jo viktig å kose seg litt da når man er alene, og Solbærsyltetøy...mmmm...hærlig!!! Ha en fin kveld videre! Klem Ida

Anne Karins Mat og Vin sa...

Det så GODT ut! Viss jeg ender opp med å spise alene en dag, er det Dr.Otker sin mozarella pizza jeg ender opp med. Ingen andre liker den, så da benytter jeg anledningen kan du tro tjihi.

Skjønn jakke til lille lykke, den kommer nok til å holde godt på varmen samtidig som han blir gatas "hoteste" hund:)) Så kjekt å se at du steller så fint med kjæledeggene<3

Nå kryper jeg opp i sofan med en god kopp indisk te, og selvfølgelig er stearinlysene tent!

Ha en finfin kveld og kos deg masse:)

Klem