Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 20. juli 2010

Valpene til Cruella

Vet ikke helt hva jeg skal føle...

Er jo utrolig stolt og beundrer mine små undere veldig..
Men det finnes et stort MEN...

Den glupske hissige nakne tispen i kullet får melk gjennom nesen når hun dier,det har hun gjort hele veien,så i mitt første innlegg at jeg skrev det da også.
Og trodde at det var stor melke produksjon i puppene til mor som var  årsaken til det :(

MEN det er kanskje ikke det ..
Hun kan ha åpen gane eller hareskår som en kaller det...

Jeg kjenner at det danner seg en klump i halsen,denne flotte personeligheten kan ha en alvorlig feil kanskje...Jeg setter meg inn i alle disse kompliserte innlegg som finnes om åpen gane hos valper..
Og ser at avlivning er det mest humane for valpen om dette er tilfelle :(

Jeg tenker mere og mere på dette,og blir bekymret over all lesing..
Natten i natt har vært lite søvn,har våknet for alle små lyder...
Satt lyset på og sjekket de små,og tørket bort melk fra nesen til den nakne tispa :(



Hun har lagt på seg ,og virker ivrig på og overleve, det er gnålet i kullet...
Som kjemper en hard kamp om best plass hos mors bryst..
Kan dette være en valp med åpen gane!!!!
Jeg har åpnet opp munnen og ikke sett noen uvanelige åpninger  ???

I dag har jeg ringt dyrlegen,og forklart mine bekymringer og at jeg ikke kan finne noe uvanelig inne i ganen hennes...
Vi har fått en time hos dyrlegen for og utelukke dette eller bekrefte denne alvorlige feilen hos valpen  :(
Kl.fire i dag skal vi til dyrlegen kjenner jeg er veldig urolig i kroppen og håper på det beste

Jeg krysser fingre og tær..
La meg ha flax..

ETTER kl 16.00

Jeg ringte opp tildyrlegen igjen,og hun spurte om flere spørsmål til min fordel :):)
Er valpen slapp ????
Meg:- nei hun er jo den mest aktive i kullet !! Hun er liksom skrikeren.
Dyrlegen : Sover hun rolig når hun sover???
Svarte da at den eneste forskjell jeg kan se er at denne skriker for alt og at hun er veldig iverig ellers følger hun de andres rutiner.
Hun har lagt på seg,og blitt større hun også som de andre..
Etter dette ble vi enige om og avlyse timen og bare holde øyene oppe på hjemmefront.
Var det noe hadde de døgn vakt :)

Så jeg får jo bare satse på at alt går greit :):)
Ringer jo ned min venninne Elin nå om dagen og kommer med masse spørsmål :)
Hun er da så snill og setter av sin tid,og formidler sine tidligere erfaringer om det og få valper i hus :)


Tror nok at hun kjenner seg litt igjen fra den tiden hun var kalven ;)
Hun kommer innom meg i dag og tar en titt på valpene :)

1 kommentar:

mimmi-leone sa...

Håper det gikk bra hos dyrlegen, og at valpen var helt ok.

Ønsker deg en fin dag!

Mvh Mimmi-Leone