Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 11. juni 2010

Igjen er jeg sent ute :) ABC-leken i ord og bilder


Ingen er glemt...
Jeg har ikke glemt trekningen av min give away :)
Tiden bare flyr av gårde
se her
Ingenting er så morro som jente tur :)
http://frudyreparkdirektr.blogspot.com/2010/06/gladgjengen-til-nibepa-linedance.html

Er bare IGJEN sent ute :) SORRY men her kommer vinneren.....



Og vinneren ble..... 



FRA.....Mo i Rana,Nordland -Norge
Så da havner dette bildet der :)



Gratulerer så masse...
Trenger en mail adr for og få din hjemme adr :)


Mitt innlegg på bokstaven I er :)

Ingen er så god som du....
som jeg tildeler min mamma :)

Hun er en kjempe tøff dame...som har tatt opp kampen mot kreften..
Og jeg har fått tittelen som ledsager :)
Ingen god gjerning er noensinne for liten....

 

Dette bildet ble tatt før vi dro hjem fra ....

 


I går 10.06-2010

Flere innlegg på bokstaven I ..

1. Ingen kvinne har noen gang skutt sin ektemann mens han vasket opp..
Av: - George Coote

2. Intet er nyttigere for en ung mann som begynner sin løpebane,enn å bli kritisert av kvinner..
Av. - Benjamin Disraeli

3. Ingenting stort blir utrettet hvis vi bare sitter stille..... :):))

For flere innlegg av bokstaven I
Kan du linke deg inn her :)


Mange klemmer fra meg :)

12 kommentarer:

Maria G sa...

Fint inlägg!
Jag hoppas din mamma vinner kampen mot den elaka cancern.
Trevlig helg!

Hildes Scrappeunivers sa...

Tusen tusen takk for den fine premien. Mail sendes i hvert øyeblikk!
Håper det går bra med din mor, og sender dere mange gode tanker!

Klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Finner ikke mailen din på bloggen, men min er:
hilde.moholt - krøllalfa - gmail.com

Klem og god helg

Petunia sa...

Først vil jeg sende en god klem til deg og en til din mamma! Stå på, så går det bra!
Flott I innlegg fra deg, min venn!
Gratulerer til vinneren!!

Madame sa...

Et stort klem til din mor og til dig, Renate!
Det var nogle søde citater, du har fundet - og tillykke til Hilde, som har vundet dit dejlige billede :-)

Rigtig god weekend!

linsky sa...

Lykke til til mamma'n din!

Fint inlegg på I. :-)

Living next to me sa...

hvilken heldig vinner..håper din mamma vinner kampen, og flott i , med mange gode ordtak..

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar, jeg næsten rødmer :-) Jeg er misundelig på vinderen, men tillykke. Og de bedste ønsker for din mor.

TorAa sa...

Hurra, sier jeg ganske enkelt.
Her er så mye bra at jeg vet nesten ikke hav jeg skal si,
dog:
Ha en flott helg

Irene sa...

Flott innlegg .... og så krysser jeg fingrene for din mor (vi er i samme båt - min mor kjemper også).

Klem fra Irene (og takk for kommentaren til mitt ABC innlegg på "Jutulheimen")

Henny sa...

Jeg kan især godt lide dit citat med manden, der vasker op.

Melusine sa...

Gratulerer så mye til Hilde!

Så håper jeg at alt går fint med din mor :)