Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






mandag 30. august 2010

Mandagstema-KONTAKT


Dette bildet er malt av meg...og synes at det passet svært godt til mandagstemaet-KONTAKT.


Kjærlighets kontakt :)


Arbeids-kontakt


Flokk-kontakt


Spennings-kontakt


Baby-kontakt
( dette er meg og mitt tante barn som er 5 uker eldre enn jeg :)


Søsken-kontakt
( våre jenter)

Det var mitt bidrag til mandagstemaet-kontakt
for flere bidrag til kontakt
linker du deg videre her:

Ha en super uke...
KLEMS


7 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlige bilder! :)

Fortvil ikke; POMPdeLUX har klær opp til str 152! :)

Little POMPdeLUX er str 80-98 og store barn har str 104-152.

Vibeke :)

linsky sa...

Nydelige kontakt-bilder! :-)

Petunia sa...

Du verden sp fine bilder og fine ord! Kjempebra løsning på temaet:)

Pialotta sa...

Trevlig text, trevliga bilder på kontakt.. gillar:)

Mona sa...

Många fina exempel på kontakt. Härlig bild på barnet och hunden som delar på en glass.

Veronika sa...

Så flott bidrag du kommer med da:) Herlige hestebilder!

Melusine sa...

Mange flotte bilder av kontakt du bidrar med :)