Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 21. august 2010

Fått gaver av mammaen min i dag

Ingen er så søte som min mamma når hun ønsker
og gi noe tilbake for all hjelp hun får.... :):)



Jeg fikk flere gaver i dag....
 En gammel te- kanne fra min bestemors brylupp...



Utrolig lekker...med sil inni :)

Så hadde hun vært på markedet og kjøpt en kaktus til meg :):)

For se om du klarer og holde liv i denne...he he sa hun :):)


Hun hadde satt den oppi denne gamle koppen...
Som også ble en gave,hun sa da du var liten skulle jeg plante blomster i hagen :)
Da jeg gravde i jorden fant jeg denne koppen :)
Og den vil jeg du skal ha :):)

Hun har selv hatt den på pynt så lenge jeg kan huske på kjøkkenet sitt :)
Så det var en koselig gave :)

Synes jeg har vært veldig så heldig i det siste :)


Klemmer fra meg :):)




3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Heldige du som er omgitt av vakre mennesker og ting. ☺

Anonym sa...

Vilken fin & sinnlig mamma Du har, det går igenom även på bilden. Hon är så dejlig när hon sitter med den lilla darlingen i knät..... nu får Du sluta visa bilder på dessa små underverk (MONOLOG inom mig....man kan smuggla hundar över bron, men det är ingen bra idé Agneta....) för annars kommer jag att köpa en, och det är inte något som ryms i min vardag för tillfället.

TEKANNAN...... bara ett ord, STUNNING
HEADERN......... samma här, bara ett ord FANTASTISK

LAV

Agneta

Fruen sa...

hi hi...
Men de er jo så søte :):)Agneta :):)